دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 71916
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم:

فناوران قم در اولویت تقدیر در هفته پژوهش باشند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: باید در مراسم روز پژوهش در استان از افراد فناور قمی تقدیر شود.
فناوران قم در اولویت تقدیر در هفته پژوهش باشند
فناوران قم در اولویت تقدیر در هفته پژوهش باشند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم حمایت از فناوران استان قم اظهار کرد: باید بیشتر از افرادی در مراسم روز پژوهش در استان تقدیر شود که فناور باشند.

وی ادامه داد: همه مدیران و دستگاه‌های استان قم در تنظیم برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری و تامین هزینه‌های این برنامه‌ها مشارکت کردند، اگر دستگاهی برنامه خاص در این زمینه دارد، این نباید به قیمت رها کردن وظیفه اش در ستاد استانی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: صدا و سیما باید نقش پررنگی در معرفی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان و اطلاع رسانی مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر قم ایفا کند و دستگاه‌های اداری هم باید در برگزاری نمایشگاه این هفته همراهی داشته باشند تا افراد بیشتری از نمایشگاه بیایند.

وی خاطرنشان کرد: باید علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان شاهد حضور حوزویان در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان باشیم.

 

تقدیر از پژوهشگران برتر قم در 28 آذر

سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط استانداری قم در ادامه این جلسه با اشاره به تقدیر از پژوهشگران استان اظهار کرد: باید پژوهشگران علوم انسانی مستندات خودشان را ارائه بدهند تا شاهد تقدیر بیشتر از پژوهشگران علوم انسانی در قم باشیم، این پژوهشگران کمتر ارائه مستندات را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان قم در روز 28 آذرماه از ساعت 9 الی 11 در تالار شیخ مفید برگزار می‌شود، در این مراسم از 30 نفر تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9n05.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما