دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 71921
منبع : خبرگزاری تسنیم

مستند "برادری" روایت دوستی ۲۵ ساله ۱۲ طلبه در قم ساخته شد

قم نيوز : تهیه‌کننده و کارگردان مستند برادری گفت: مستند برادری داستان دوستی ۲۵ ساله ۱۲ روحانی در قم ساخته‌شده و مربوط به زندگی طلبگی است.
مستند "برادری" روایت دوستی ۲۵ ساله ۱۲ طلبه در قم ساخته شد
مستند "برادری" روایت دوستی ۲۵ ساله ۱۲ طلبه در قم ساخته شد
به گزاش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ جواد یقموری با اشاره به اتمام فیلم‌برداری و ساخت مستند برادری اظهار داشت: اصل این مستند روایت و داستان یک دوستی 25 ساله است.

وی با اشاره به ویژگی‌های داستانی مستند برادری افزود: این مستند در نوع آشنایی نزدیک بازندگی یک طلبه و نحوه دوستی‌ها و تعاملات آن‌ها با اجتماع و روابط خصوصی بوده که در تاکنون در رسانه‌ها کمتر به آن‌ها توجه شده است.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند برادری گفت: طلبه و نقش اصلی این داستان مستند یک روحانی بوده که فرزند طلاق است اما با تحمل مشکلات و انتخاب راه صحیح زندگی به پدر و همسری ایده آل برای فرزندان و یک روحانی تأثیرگذار در سطح جامعه تبدیل می‌شود.

یقموری ادامه داد: در این مستند داستانی برخی از سختی‌ها و دشواری‌های زندگی طلبگی مانند بیماری پیوند کبد همسر یک طلبه و مشکلات و چالش‌هایی که در این مسیر وجود دارد به تصویر کشیده شده است.

وی با تأکید بر برخی دیگر از ویژگی‌های داستانی این مستند عنوان کرد: در این داستان چگونگی تعامل وزندگی دو خانواده روحانی در یک واحد ساختمانی به تصویر کشیده شده که می‌تواند زمینه‌های تأثیرپذیری در مسیر صبر و تعامل اجتماعی مفید و مؤثر باشد.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند برادری با بیان برخی دیگر از ویژگی‌های مستند برادری تأکید کرد: در مستند داستانی برادری زندگی و دوستی 25 ساله 12 روحانی باوجود تمام اختلافات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به تصویر کشیده شده است.

 گفتنی است مستند برادری به کارگردانی جواد یقموری و تهیه‌کنندگی شبکه مستند سیما به روایت یک دوستی 25 ساله بین چند طلبه از طلاب مدرسه مهدی موعود (عج) قم می‌پردازد، دوستانی که از سال 1372 تاکنون در پست و بلند زندگی در کنار هم و یاری گر یکدیگر بوده‌اند. این مستند در روز سه‌شنبه، بیستم آذرماه 97، ساعت 20.30، در برنامه «به‌اضافه مستند» شبکه مستند رونمایی و پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvhea.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما