دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 71925
منبع : خبرگزاری تسنیم

همتی برای رونق بخش تولید و صنعت در استان قم وجود ندارد

قم نيوز : دبیر فعالان اقتصادی استان قم گفت: اکثر واحدهای صنعتی استان قم با نصف ظرفیت در حال فعالیت هستند و همتی در استان برای رونق بخشی به این صنایع وجود ندارد.
همتی برای رونق بخش تولید و صنعت در استان قم وجود ندارد
همتی برای رونق بخش تولید و صنعت در استان قم وجود ندارد
به گزارش قم نيوز ابوالفضل حجازی با اشاره به وضعیت نامناسب صنایع در استان اظهار داشت: اکثر واحدهای صنعتی استان قم با نصف ظرفیت در حال فعالیت هستند و همتی در استان برای رونق بخشی به این صنایع وجود ندارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی صنعتگران از ترس ایجاد مشکلات برای آنان صدایشان بلند نمی‌شود، افزود: آن‌قدر در این استان از سرمایه‌گذاری حمایت نمی‌شود که همه محکوم به سکوت بوده که مبادا برای آنان مشکلی پیش آید و قلم‌های پنهان برای آنان ایجاد مشکل کنند.

دبیر فعالان اقتصادی استان قم با تأکید بر اینکه تحریم‌های داخلی بیشتر از تحریم‌های خارجی آزاردهنده است، ابراز کرد: اگر دولت دست یاری به سمت بخش خصوصی دراز می‌کرد این مشکلات به اینجا نمی‌رسید که شرکت‌هایی یک‌شبه تأسیس و میلیون‌ها دلار 4200 گرفته و برای کشور مشکل ایجاد کنند.

وی با انتقاد از کم‌کاری رسانه‌ها در عدم مطالبه گری از مسئولان اقتصادی استان تصریح کرد: جلسات گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت بارها با حضور افراد تکراری برگزار می‌شود که رسانه‌ها باید پیگیری کم‌کاری مسئولان باشند.

حجازی با انتقاد از عملکرد نامناسب بانک‌های استان اضافه کرد: این بانک‌ها بیشتر در نقش جمع‌آوری‌کننده سپرده‌های مردم قم و انتقال‌دهنده آن به پایتخت هستند و یا در استان‌های دیگر به دلایل مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند که این موضوع مشکلات فراوانی برای صنعتگران قمی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkn05.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما