شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 7194

آسیا منتظر قدرت‌نمایی کاراته‌کاهای ایران باشد

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کای ملی‌پوش قمی گفت: تیم‌های شرکت کننده در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا باید منتظر قدرت‌نمایی کاراته ایران باشند.
آسیا منتظر قدرت‌نمایی کاراته‌کاهای ایران باشد
به گزارش قم نیوز، امیر مهدی‌زاده در حاشیه تمرینات تیم ملی کاراته کشورمان در خانه کاراته قم، اظهار داشت: اکنون از نظر تکنیکی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و با شرکت در مسابقات کاراته وان قوی‌تر از دوره‌های گذشته به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا خواهیم رفت.

دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۱ کاراته قهرمانی آسیا ادامه داد: با توجه به حضور کاراته‌ کاهای مدعی از استان‌های مطرح کشور، اردوی آماده‌سازی تیم ملی قطعا با کیفیتی مطلوب در قم برگزار شد و تمام اعضای تیم ملی برای موفقیت از آمادگی خوبی برخوردارند.

کاراته کای ملی پوش قمی ابراز داشت: کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی کاراته کشورمان قطعا با آمادگی گام به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا می‌گذارند زیرا قطعا تمام رقابت‌ها در مسابقات آسیایی سطح کیفی و فنی مناسبی در اوزان مختلف خواهد داشت.

وی آمادگی خود برای حضور شایسته در این دوره از مسابقات انتخابی بودن تیم ملی را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در تمام مراحل تمرینات تیم ملی و همچنین در تمرینات اختصاصی کاملا آماده پیکارهای انتخابی شده‌ام.

قهرمان کاراته استان قم با بیان اینکه پیش از پیکارهای قهرمانی آسیا، مسابقات لیگ جهانی کاراته با عنوان کاراته وان در اندونزی برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه نفرات خوبی به این مسابقات می‌آیند و کادرفنی تیم ملی نیز قصد دارند تیم ملی با بهترین نفرات در میادین برون‌مرزی امسال شرکت کند، یقینا مسابقات در سطح خوبی به انجام خواهد رسید.

وی کاراته کاهای حاضر در این دوره از رقابت‌های قهرمانی را توانمند و مدعی ارزیابی کرد و با بیان اینکه این امر موجب افزایش سطح کمی و کیفی این مسابقات می‌شود، افزود: با توجه به اینکه کاراته کاهای برتر آسیا در این انتخابی حضور دارند، برگزاری خوب و با کیفیت این رقابت‌ها موجب افزایش تلاش کاراته کاهای ایران به منظور کسب آمادگی لازم برای درخشش در این رقابت‌ها شده است.

نفر چهارم رقابت‌های شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در گوانگ‌جو چین تاکید کرد:‌ به دنبال حضور بسیار قوی و آماده در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا هستم و قطعا با تمهیداتی که کادر فنی تیم ملی خواهند اندیشید، بعد از اردوهای آماده سازی و رقابت‌های کاراته وان در اندونزی، با تمام توان آماده جدال با حریفان آسیایی می‌شوم.

وی یاد‌آور شد: یکی از برنامه‌های مهم امسال کاراته کشورمان تلاش برای حضوری قوی در مسابقات جهانی، بین‌المللی و آسیایی است زیرا توانمندی‌های کاراته کشورمان بسیار بالا است و کاراته ایران این شایستگی را دارد تا بر سکوی قهرمانی بایستد.

امیر مهدی‌زاده یکی از چهار کاراته کای قمی حاضر در انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان است که در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم در کنار نفرات مطرح دیگری از جمله همشهری خود سعید علیپور برای به دست آوردن مجوز حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.

این در حالی است که رقابت‌های کاراته قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۱۲ روزهای ۲۴ تا ۲۷ تیرماه سال جاری در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و کاراته کاهای مدعی حضور در این مسابقات اردوی پنجم آماده‌سازی خود را در قم پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.oqma2bqs0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما