سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 71944
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 6 امتياز از بازي‌هاي نيم‌فصل

قم روي سكوي سوم گلبال ايران ايستاد

قم نيوز : تيم گلبال هیأت ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان استان قم در پايان نيم‌فصل ليگ دسته اول گلبال مردان ايران روي سكوي سوم جاي گرفت.
قم روي سكوي سوم گلبال ايران ايستاد
قم روي سكوي سوم گلبال ايران ايستاد
به گزارش قم نیوز گلبال قم که سابقه کسب مقام قهرمانی ایران و لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد و دو دوره در شرق آسیا به میزبانی مالزی و در اروپا به میزبانی ایتالیا حضور در رقابت‌های بین‌المللی را تجربه کرده، امسال در لیگ دسته اول ایران به دنبال سهمیه لیگ برتر است.

به همین منظور هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم با تدارک امکانات و شرایط مناسب به منظور آماده‌سازی تیم گلبال قم برای حضور در بازی‌های فصل 1397 لیگ دسته اول گلبال ایران، این تیم را متشکل از نیروهای بومی و کادر فنی مجرب، برای رویارویی با حریفان اعزام کرد.

این تیم با هدایت مربی بین‌المللی گلبال قم و کشورمان یعنی فرهاد آبان‌گاه مربی سابق تیم ملی به مسابقات لیگ دسته اول گلبال باشگاه‌های کشور اعزام شد، در شرایطی که فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت همدان سپرده و رقابت‌ها در شهر تویسرکان برگزار شد.

در این مسابقات پنج تیم از استان‌های مختلف کشور به مدت دو روز با یکدیگر رقابت کردند و تیم منتخب هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان قم با کسب دو پیروزی و دو باخت مقابل حریفان خود در پایان نیم‌فصل مرحله گروهی این بازی‌ها در مکان سوم جدول رده‌بندی جای گرفت.

در ترکیب تیم اعزامی هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم به این مسابقات محمدکاظم صفری، رضا وهبی‌زاده، عادل مسرور، ابراهیم قاسمی، مرتضی باقری و محمد کبیری برابر حریفان صف‌آرایی کردند، ضمن اینکه سرمربی تیم فرهاد آبان‌گاه بود و سرپرست تیم محمد محمودی بر عهده داشت.

گلبالیست‌های قم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم هیأت هرمزگان رفته و با نتیجه جالب 7 بر 2 پیروز شدند، در دومین مسابقه خود برابر تیم هیأت خوزستان تن به شکست سنگین 11 بر یک دادند، در سومین مسابقه با نتیجه نزدیک 6 بر 5 مغلوب هیأت تویسرکان شد و سرانجام آخرین مسابقه خود را 11 بر 5 از تیم خیریه ولیعصر (عج) سرپل ذهاب برد تا اسفند ماه در دور برگشت مسابقات برای صعود به لیگ برتر به میدان برود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceeo8f.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما