سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 71946
منبع : خبرگزاری مهر
شهردار قم مطرح کرد؛

توجه سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر به بافت فرسوده در قم

قم نيوز : شهردار قم با انتقاد از حیطه کاری سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر بر تمرکز این سازمان در بافت‌های فرسوده تأکید کرد.
توجه سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر به بافت فرسوده در قم
توجه سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر به بافت فرسوده در قم
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که شامگاه دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: شکل گیری سازمان‌های زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر پس از انحلال و ادغام در سازمان توسعه و عمران کار سختی بود که در این زمینه قدم‌های مثبتی برداشته شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نقدی بر عملکرد این سازمان‌ها که در چه حیطه‌ای فعالیت داشته باشند وجود دارد افزود: در سال‌های اخیر در بافت تاریخی و فرسوده قم کارهایی از جمله کف سازی و بدنه سازی محلات انجام گرفته که بخشی از آن همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا پایان سال جاری مابقی پروژه‌ها به اتمام برسد که البته این کار اداره کل راه و شهرسازی است که این سازمان در حال انجام آن است.

شهردار قم اضافه کرد: خلط کار ما در شهرداری با اقداماتی که دستگاه‌های دیگر انجام می‌دهند در گذشته نتیجه خوبی نداشته است و شهرداری باید در بافت‌های فرسوده اقداماتی صورت دهد.

سقائیان نژاد ادامه داد: مبالغی که به عنوان وصولی در بودجه سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم آمده در واقع همان مبالغی است که شهرداری پرداخت کرده و این ردیف نباید به عنوان درآمد محاسبه گردد و برای اداره مالیاتی در این زمینه توضیحاتی باید ارائه شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg3y9u.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما