سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 71950
منبع : خبرگزاری مهر
سرپرست هیئت بدمینتون قم خبر داد؛

برگزاری دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور در قم

قم نيوز : سرپرست هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور در قم خبر داد.
برگزاری دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور در قم
برگزاری دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور در قم
به گزارش قم نیوز محمد حسن حسین زاده اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور از این هفته با حضور ۷ تیم آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در ۲ گروه ۳ و ۴ تیمی در این مسابقات دیدار می‌کنند.

وی افزود: مسابقات گروه دوم که با حضور ۳ تیم برگزار می‌شود به میزبانی قم به انجام می‌رسد به طوری که طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ آذر ماه، ۳ مسابقه در سالن اختصاصی مرحوم فرهمند ورزشگاه حیدریان قم برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم‌های اس پی پلاستیک شیراز، هیئت زنجان و هیئت قم در این گروه حضور دارند و روز پنج شنبه در نوبت صبح و عصر، هر نوبت یک بازی برگزار می‌شود و آخرین بازی دور رفت نیز پیش از ظهر روز جمعه به انجام می‌رسد.

حسین زاده بیان داشت: دور برگشت این مسابقات در شیراز برگزار می‌شود و تیم هیئت بدمینتون قم امیدوار است بتواند هر ۲ بازی دور رفت خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا بتواند با خیالی آسوده‌تر وارد دور برگشت شود.

وی با اشاره به مسابقات رنکینگ استانی بدمینتون قم عنوان کرد: این سیاست در هیئت بدمینتون قم دنبال می‌شود که تمامی بازیکنانی که می‌خواهد از قم در مسابقات مختلف کشوری شرکت کننده ملزم به حضور در رنکینگ استانی هستند و هیچ بدمینتون بازی بر دیگری بدون امتیاز بالاتر در رنکینگ استانی، برتری ندارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbg9bz.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما