سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 71953
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای شهر قم:

اختیار اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری شهرک پردیسان به شهرداری قم واگذار می‌شود

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: برای تعیین تکلیف، واگذاری و تفویض اختیار اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری به شهرداری قم تعاملات مقدماتی با مسئولان استان و وزارت خانه انجام‌گرفته و امید می‌رود به‌زودی اختیارکامل آنها به شهرداری واگذار شود.
اختیار اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری شهرک پردیسان به شهرداری قم واگذار می‌شود
اختیار اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری شهرک پردیسان به شهرداری قم واگذار می‌شود
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در هفتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: باید تکلیف اراضی 32 و 48 هکتاری و تفویض اختیار آن به شهرداری قم در زمان مشخصی تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به نزدیکی به پایان سال کاری شهرداری قم در سال 97  افزود: پرداختن به اصلاحیه و متمم بودجه سال 97 موضوع مهمی بوده که شهرداری باید به‌صورت جد در آن ورود پیداکرده و وضعیت کامل آن را مشخص و تعیین تکلیف کند.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اهمیت بودجه سال 98 شهرداری با توجه به شرایط حاکم در کشور گفت: بودجه سال 98 باید با در نظر گرفته شدن تمام شرایط حاکم به‌صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار بگیرد تا این مسئله در زمان‌بندی مشخص به شورا واصل و درنهایت به تصویب نهایی اعضای شورای شهر قم برسد.

جلالی با اشاره به مسئله مازاد بر درآمد سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در مورد لایحه اخذ مجوز تفریغ بودجه سال 96 سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر گفت: باید سیستم مالیات بر درآمد این سازمان به‌درستی سنجیده شده و ابهاماتی در زمینه مازاد بر درآمد بر آن حمل نشود.

وی ادامه داد: برای تعیین تکلیف، واگذاری و تفویض اختیار اراضی 32 و 48 هکتاری به شهرداری قم تعاملات مقدماتی با مسئولان استان و مسئولان وزارت خانه انجام‌گرفته و امید می‌رود به‌زودی ماهیت کامل آن مشخص و نهایی شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexo8f.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما