سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 71957
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم:

پایانه صادراتی سنگ در قم ایجاد شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: باید پایانه صادراتی سنگ با تمامی ابعاد آن در استان شکل بگیرد و واحدهای صنعت سنگ قم می‌توانند که سهام دار این پایانه باشند.
پایانه صادراتی سنگ در قم ایجاد شود
پایانه صادراتی سنگ در قم ایجاد شود
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اقتصادی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت صادرات سنگ استان قم اظهار کرد: سه سال از تاسیس خوشه سنگ در استان گذشته است، اما سال گذشته تنها نیم درصد از صادرات استان مربوط به سنگ بود که باید به دنبال آسیب شناسی این مساله باشیم.

افزود: باید پایانه صادراتی سنگ با تمامی ابعاد آن در استان قم شکل بگیرد و واحدهای صنعت سنگ استان می‌توانند که سهام دار این پایانه باشند تا پایانه به نمایشگاهی برای صنعت سنگ استان تبدیل شود، این کار به رونق صادرات صنعت سنگ استان کمک می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: به دلیل وضعیت منابع آب در استان اجرای طرح الگوی کشت در بخش کشاورزی استان اهمیت دارد تا به بحران در این زمینه نرسیم، این طرح به صورت آزمایشی در سه استان کشور از جمله قم در حال برگزاری است.

غضنفری با اشاره به لزوم حفظ تخصیص منابع آب برای استان قم اظهار کرد: نباید اجرای طرح الگوی کشت کشاورزی در استان موجب شود که مرکز تخصیص آب به قم را کاهش بدهد، اجرای طرح الگوی کشت کشاورزی با هدف افزایش بهره وری از منابع آب است.

وی خاطرنشان کرد: آمار و ارقام همیشه پایه برنامه ریزی است، اما نتیجه آمار را هم باید بیان کرد و در برنامه‌های پیش رو از از آمار استفاده کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciy3ay.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما