چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 71984
منبع : خبرگزاری فارس

بازگشت فوتسال قم به صف مدعيان قهرماني / صبوري: در 2 جبهه جنگيديم

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمد سيما قم با كسب دومين پيروزي متوالي و نهمين پيروزي اين فصل دو پله در جدول رده‌بندي ليگ برتر صعود كردند.
بازگشت فوتسال قم به صف مدعيان قهرماني / صبوري: در 2 جبهه جنگيديم
بازگشت فوتسال قم به صف مدعيان قهرماني / صبوري: در 2 جبهه جنگيديم
به گزارش قم نیوز در شرایطی که هفت هفته دیگر به پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ برتر فوتسال ایران باقی مانده، رقابت در پائین و بالای جدول رده‌بندی برای قرار گرفتن تیم‌ها در جمع هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف در اوج حساسیت جریان دارد.

 

صعود 8 تیم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر

امسال شیوه جدیدی در برگزاری بازی‌های لیگ برتر اعمال می‌شود و بر اساس آن هشت تیم بالای جدول به پلی‌آف می‌روند و از جمع 6 تیم پائین جدول دو تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند، اما تیم‌های مدعی قهرمانی برای کسب بهترین جایگاه بین رتبه‌های اول تا هشتم رقابت می‌کنند.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران امسال رقابت برون‌مرزی چندان مهمی پیش‌رو ندارد و سال آینده باید در جام ملت‌های 2019 قاره کهن برای کسب سهمیه بازی‌های جام جهانی 2020 فوتسال به میدان برود، بر این اساس لیگ برتر تنور رشته جذاب فوتسال را در سال جاری داغ داغ کرده است.

 

نهمین پیروزی سوهان قم برای صعود 2 پله‌ای

از بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران که در سال 1397 برگزار می‌شود تا کنون 19 هفته سپری شده و تیم‌های لیگ برتری تنها هفت هفته دیگر تا انتهای مرحله مقدماتی به میدان می‌روند تا چهره هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف این فصل مشخص شود و قهرمان از بین این تیم‌ها به جام باشگاه‌های آسیا برود.

میان 14 تیم حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، تیم سوهان محمد سیمای قم از 19 بازی خود 31 امتیاز اندوخته و در جدول بازی‌ها رتبه پنجم را به خود اختصاص داده، رتبه‌ای که با توجه به اختلاف چهار امتیازی با تیم سوم جدول، قمی‌ها را نسبت به حضور در جمع چهار تیم بالای جدول به منظور صعود به پلی‌آف امیدوار کرده است.

 

تلاش قمی‌ها برای گرفتن رتبه سوم جدول

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیما قم در 19 هفته لیگ 9 پیروزی، چهار تساوی، 6 باخت، 51 گل زده، 56 گل خورده و 31 امتیاز به دست آورده‌اند ولی نسبت به تیم گیتی‌پسند اصفهان 46 امتیاز در صدر، مس سونگون 44 امتیازی در رده دوم و فرش‌آراء مشهد با 35 امتیاز در سوم، چهار امتیاز کمتر اندوخته‌اند.

اما در هفته نوزدهم اتفاقاتی رخ داد که نماینده قم موقعیت خود را نسبت به هفته‌های قبل بهتر کرد، زیرا شاگردان حسین صبوری که تا پایان هفته هجدهم در رده هفتم بودند، این هفته در میهمانی تیم آذرخش بندرعباس دست به کار بزرگی زده و با شکست دو بر یک میزبان خود دو پله در جدول بالاتر رفتند و در هفت هفته باقی مانده برای گرفتن رتبه سوم جدول مصمم هستند.

 

صبوری: می‌خواهیم بین تیم‌های بالای جدولی صعود کننده به مرحله پلی‌آف باشیم

کسب نهمین پیروزی این فصل با دو گل روح‌الله ایثاری در میهمانی تیم آذرخش بندرعباس موجب شد تا در رده‌بندی لیگ برتر، فوتسال حفاری اهواز به واسطه باخت پنج بر صفر مقابل ارژن فارس و سن‌ایچ ساوه با قبول شکست مقابل رقیب خود پائین‌تر از نماینده قم قرار بگیرند، تیم‌هایی که تا قبل از هفته نوزدهم بالاتر از شاگردان حسین صبوری بودند.

خبرنگار فارس بعد از پیروزی فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم در میهمانی تیم آذرخش بندرعباس به سراغ سرمربی این تیم رفت و حسین صبوری در این گفت‌وگو اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی مقابل آذرخش داریم اما با برنامه‌های که داشتیم موفق شدیم از پس این بازی سخت به خوبی برآییم.

وی که تیمش بعد از سه باخت متوالی دو بازی پشت‌سر هم مقابل فرش‌آراء مشهد و آذرخش هرمزگان کسب کرده، افزود: در بازی با آذرخش باید در دو جبهه می‌جنگیدیم که جبهه هواداران بسیار سخت‌تر از تیم آذرخش بود اما چون می‌خواهیم بین تیم‌های بالای جدولی صعود کننده به مرحله پلی‌آف باشیم و باید این بازی را می‌بردیم که خدا را شکر اتفاق افتاد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci53ay.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما