چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 71996
منبع : خبرگزاری فارس

سرپرست استانداری قم:بانک طرح‌های اشتغال زایی در قم ایجاد شود

قم نيوز : سرپرست استانداری قم گفت: باید بانک طرح‌های اشتغال زایی در استان قم وجود داشته باشد تا این طرح‌ها به سرمایه گذاران ارائه شود، البته این طرح‌ها باید کامل باشند.
سرپرست استانداری قم:بانک طرح‌های اشتغال زایی در قم ایجاد شود
سرپرست استانداری قم:بانک طرح‌های اشتغال زایی در قم ایجاد شود
به گزارش قم نیوز سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم توجه به بخش اشتغال اظهار کرد: اگر اشتغال به وجود بیاید، بسیاری از مشکلات در بحث آسیب‌های اجتماعی و موضوعات امنیتی حل خواهد شد.

وی ادامه داد: کارگروه اشتغال در استان قم باید هر دو هفته یک بار برگزار شود، تدوین سند توسعه اشتغال در قم یک کار خوب بود که در بسیاری از استان‌ها صورت نگرفته است.

سرپرست استانداری قم افزود: سند توسعه اشتغال استان در خردادماه سال جاری رونمایی شد و میزان پیشرفت سند خوب بود، راستی آزمایی باید در مورد نتایج این سند صورت بگیرد و مردم باید به عینه نتایج سند را لمس کنند.

هاشمی با اشاره به عملکرد طرح اشتغال روستایی استان قم اظهار کرد: این طرح دوران طلایی اشتغال در روستاها را برای وجود آورد، باید نظارت لازم در این خصوص صورت بگیرد تا تسهیلات ارزان قیمت طرح اشتغال روستایی به افراد واجد شرایط پرداخت شود تا اشتغال به وجود بیاید.

وی ادامه داد: باید بانک طرح‌های اشتغال زایی در استان قم وجود داشته باشد تا این طرح‌ها به سرمایه گذاران ارائه شود، البته این طرح‌ها باید کامل باشند.

سرپرست استانداری قم افزود: کارگروه اشتغال استان بر مناطق ویژه اقتصادی هم نظارت داشته باشد، حتی مناطق آزاد اقتصادی هم باید مورد نظارت کارگروه توسعه اشتغال باشند.

هاشمی با اشاره به لزوم تلاش برای کاهش بیکاری در قم اظهار کرد: این که اشتغال در استان به وجود بیاید، اما از سوی دیگر باز هم تعداد زیادی از افراد بیمه بیکاری بگیرند، عملکرد کارگروه اشتغال را زیر سوال خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: باید آسیب شناسی سند توسعه اشتغال استان قم صورت بگیرد تا سند اشتغال استان در سال آینده با کمترین اشکال پیش از پایان سال جاری تدوین شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb09bz.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما