چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 72010
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم خبر داد

راه‌اندازی مرکز نوآوری گردشگری در قم برای نخستین بار در کشور

قم نيوز : رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم گفت: مرکز نوآوری گردشگری در دانشگاه جامع علمی کابردی قم برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شده است تا بتوان فضای کارآفرینی را در این عرصه را گسترش داد.
راه‌اندازی مرکز نوآوری گردشگری در قم برای نخستین بار در کشور
راه‌اندازی مرکز نوآوری گردشگری در قم برای نخستین بار در کشور
به گزارش قم نیوز مصطفی ملایی در دیدار صمیمانه اساتید و دانشجویان نمونه مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با امام جمعه این شهر که به منظور تجلیل از ‌آنان، ظهر امروز در سالن جلسات جامعه مدرسین قم برگزار شد اظهار کرد: در مراکز علمی و کابردی همواره سعی می‌شود در مسیر علم، اخلاق و عمل به صورت هماهنگ گام برداشته شود؛ دانشجویان مراکز جامع علمی کاربردی نیز همیشه ثابت کرده‌اند که در زمینه‌های علمی و عملی موفق عمل می‌کنند.

وی افزود: مرکز علمی کابردی شهرداری قم بر اساس سند برنامه‌ای که از پیش طراحی و تبیین شده است فعالیت‌های خود را پیش می‌برد، در این برنامه سعی شده است برنامه‌های فرهنگی، اخلاقی، تهذیبی و رفتاری بر مباحث علمی مقدم داشته شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه در راستای آمیختن هر چه بیشتر علم و صنعت، تلاش در راستای پیوند عمیق با مراکز کارآفرینی و صنعتی در دستور کار است گفت: پیوند مراکز علمی با خانواده‌های شهدا، بازدید از پروژه‌های مختلف استانی و غالب کردن فضای بانشاط فرهنگی بر فضای علمی از جمله فعالیت‌های مرکز علمی کاربردی قم طی سال‌های اخیر است.

ملایی اذعان کرد:  بحث کارآفرینی به عنوان مأموریت ویژه برای دانشگاه جامع علمی کابردی تعیین شده است که محوریت حرکت توجه بر کارآفرینی باشد و دانشجویان نیز بر همین اساس مطالب را فرا ‌گیرند.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور مرکز نوآوری گردشگری در دانشگاه جامع علمی کابردی قم راه‌اندازی شده است تا بتوان فضای کارآفرینی را در این عرصه و در مجموع گسترش داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyyea.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما