چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : 72012
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله نوری همدانی: FATF توطئه‌ای غربی، عربی و عبری است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه FATF توطئه‌ای غربی، عربی و عبری است، گفت: در مقابل تصویب چنین طرح‌هایی ایستاده‌ایم و هشدار می‌دهیم که اگر به مردم خدمت نمی‌کنید لااقل به زخم آنها نمک نپاشید.
خدمت نمی‌کنید به زخم مردم نمک نپاشید/ FATF توطئه‌ای غربی، عربی و عبری است
خدمت نمی‌کنید به زخم مردم نمک نپاشید/ FATF توطئه‌ای غربی، عربی و عبری است
به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در جلسه درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با موضع گیری در برابر FATF بیان کرد: این برنامه توطئه ای غربی، عربی و عبری است و می‌خواهند که ایران آن را امضا کند.

وی با بیان اینکه در این قرارداد با کسانی پیمان می بندیم که دشمن ما هستند، خاطرنشان کرد: سرنوشت چنین پیمانی همانند برجام خواهد شد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه آمریکا، صهیونیست‌ها و عرب‌ها پشت پرده این قضایا هستند، تاکید کرد: این پروژه گامی برای نفوذ غرب و صهیونیست‌ها در ایران است.

وی تاکید کرد: حوزه‌های علمیه و علما در برابر تصویب چنین طرح‌هایی سکوت نکرده و ما نیز در برابر این طرح سکوت نمی‌کنیم و مسؤولان امر هم باید مراقبت لازم را داشته باشند که مبادا دشمن بتواند از طریق چنین کنوانسیون‌هایی نفوذ کند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: همانگونه که رهبری فرمودند کنوانسیون‌های بین المللی در خصوص مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم که درغرب تدوین می‌شود مقبول ما نیست.

این مرجع تقلید تاکید کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، در مقابل تصویب چنین طرح‌هایی ایستاده‌ایم و هشدار می‌دهیم که اگر به مردم خدمت نمی‌کنید لااقل به زخم آنها نمک نپاشید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5gbz.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما