پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 72041
منبع : خبرگزاری مهر
با حضور ۴ تیم؛

دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون در قم آغاز شد

قم نيوز : مسابقات دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون با حضور ۴ تیم در قم آغاز شد و تیم‌های حاضر در گروه یک به میزبانی قم دیدار می‌کنند.
دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون در قم آغاز شد
دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز دور رفت از رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور از صبح امروز پنج شنبه در سالن اختصاصی بدمینتون مرحوم حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان قم آغاز شد و نماینده استان قم در بازی افتتاحیه به میدان رفت.

در شرایطی که قرار بود این مسابقات با حضور ۳ تیم برگزار شود تیم گاز فارس در آخرین فرصت، به جمع تیم‌های حاضر در گروه یک پیوست تا تیم‌های هیئت بدمینتون قم، ذوب روی صبای زنجان، اس پی دنیا پلاستیک شیراز و گاز فارس در این مسابقات رقابت کنند.

در دیدار افتتاحیه این مسابقات، صبح پنج شنبه تیم هیئت بدمینتون قم به دیدار ذوب روی صبای زنجان رفت و سپس تیم‌های اس پی دنیا پلاستیک شیراز و گاز فارس، جدال تیم‌های همشهری را در قم برگزار می‌کنند.

در نوبت عصر بازی‌های امروز از ساعت ۱۷ تیم ذوب روی صبای زنجان به دیدار اس پی دنیا پلاستیک شیراز می‌رود و تیم هیئت بدمینتون قم برابر تیم گاز فارس به میدان می‌رود. روز جمعه نیز در نوبت صبح گاز فارس و ذوب روی صبای زنجان به مصاف هم می‌روند و اس پی دنیا پلاستیک شیراز با تیم هیئت بدمینتون استان قم مسابقه می‌دهد.

ترکیب تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول را بازیکنان بومی استان قم تشکیل می‌دهند. دور برگشت این مسابقات در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdfz05.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما