پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 72068
منبع : خبرگزاری تسنیم

فعالیت های فرهنگی کشور نیازمند تحولی نوین است

قم نيوز : مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: تحول در برنامه‌های فرهنگی یکی از نیازهای کشور است و باید تیمی کارشناسی این موضوع را بررسی کرده و تحولی عظیم در این عرصه ایجاد کند.
فعالیت های فرهنگی کشور نیازمند تحولی نوین است
فعالیت های فرهنگی کشور نیازمند تحولی نوین است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد حسین بلک عصر امروز در گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی دارای سرمایه‌های بسیار عظیمی است و باید در این زمینه اهتمام داشته باشیم تا در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی افزود: بزرگ‌ترین تشکل اسلامی جهان اسلام در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است که این موضوع ظرفیت عظیمی است و برنامه تحولی که سازمان تبلیغات مدنظر دارد شایسته تقدیر است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی است و در این زمینه باید به دغدغه‌های جامعه توجه جدی داشته باشد، مدیران سازمان تبلیغات اسلامی باید بازوی مقام معظم رهبری باشند و نسبت به دغدغه‌های دینی و فرهنگی ایشان توجه جدی داشته باشیم.

بلک عنوان کرد: هیچ سازمان رسمی بیش از سازمان تبلیغات اسلامی دارای مفاهیم برنامه‌ای و دوره‌های چشم‌اندازی نیست و مدیران سازمان تبلیغات تمرین‌های مناسبی در زمینه برنامه‌ریزی دارند.

وی با بیان اینکه موضوعی که در کشور با کاستی روبرو است فکر و برنامه‌ای است که در زمینه فرهنگی تحول ایجاد کند، بیان کرد: تحول در برنامه‌های فرهنگی یکی از نیازهای کشور است و باید تیمی کارشناسی این موضوع را بررسی کرده و برنامه‌های جدی و شیوه‌های تحول را تبیین کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های خود را واگذار کرده است و بیش از 30 هزار نیروی رایگان در سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد که این موضوع هنر سازمان است که خود را از خرده‌فروشی جدا کرده است و در همه سازمان و نهادها دارای نیرو است.

بلک با بیان اینکه جامعه توقع ویژه‌ای از سازمان تبلیغات اسلامی دارد، گفت: دستگاه‌های دیگر در یک چارتی دارای مسئولیت هستند ولی سازمان تبلیغات اسلامی در همه زمینه‌ها وظیفه دارد، در زمینه مشکلات اجتماعی کشور سازمان تبلیغات مسئول است و باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4xqm.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما