سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 7207
امروز در سه وزن انجام می شود؛

آغاز مرحله نهایی تمرینات تیم ملی کاراته در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کاراته استان قم از آغاز مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان در قم خبر داد.
آغاز مرحله نهایی تمرینات تیم ملی کاراته در قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخورداری اظهار کرد: هیئت کاراته قم برای چهارمین بار از امروز میزبان یکی از مراحل اردوهای تدارکاتی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان خواهد بود.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی کاراته یک مرحله در روزهای پایانی فروردین ماه، یک مرحله در روزهای پایانی اردیبهشت ماه و یک مرحله نیز در روزهای آغازین خرداد ماه به میزبانی هیئت کاراته استان قم برگزار شد و اکنون میزبان مرحله دیگری از تمرینات آماده سازی این تیم هستیم.

دبیر هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: بر اساس تصمیم جدید کادر فنی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان، مرحله نهایی اردوی آماده سازی این تیم از امروز به میزبانی چهار شهر برگزار می‌شود که طی آن قم میزبان کاراته‌کاهای سه وزن خواهد بود.

وی یادآور شد: بدین ترتیب در حالی که کاراته‌کاهای ملی پوش قرار است در پنج وزن به پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا اعزام شوند، دور نهایی تمرینات آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی کاراته در قم، زنجان، اراک و تهران پیگیری می‌شود.

برخورداری بیان کرد: دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته در اوزان مختلف در حالی به صورت جداگانه در چهار شهر مختلف برگزار خواهد شد که هم اکنون چهار کاراته کای قمی در دو وزن همچنان در ترکیب تیم ملی کاراته حضور دارند.

وی تصریح کرد: در واقع با هدف رفع نقاط ضعفی که در رقابت‌ تدارکاتی با تیم‌های ملی اعزامی به غرب آسیا و اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان نمایان شد، با تصمیم مدیر فنی تیم ملی کاراته تمرینات این تیم در اوزان مختلف به صورت جداگانه و در شهرهای تهران، قم، اراک و زنجان پیگیری خواهد شد.

دبیر هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: اعضای این تیم که جمعه گذشته در پیکار با تیم منتخب دانشجویان و تیم اعزامی به مسابقات غرب آسیا نمایش قابل قبولی ارائه نکردند در جدیدترین مرحله آماده سازی از امروز سه‌شنبه زیر نظر مربیان خود در شهرهای مختلف تمرین خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس مهدی حاتمیان و وحید حسنی‌پور در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده و سعید علیپور در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم با مربیگری غلامرضا دباغیان و منصور حسین بیگی، علی فداکار، امیر امیری و مهدی سلطانی در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم با مربیگری علیرضا کتیرایی به میزبانی هیئت کاراته استان قم به تمرین خواهند پرداخت.

برخورداری افزود: همچنین حامد زیگساری، محمدرضا بخشی‌لو و سعید احمدی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم به مربیگری حسن شاطرزاده در شهرستان اراک مراحل آماده سازی را دنبال می‌کنند، در حالی که ابراهیم حسن بیگی، محمد داودآبادی و ناصر نجفی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به مربیگری شهاب سلطانی در شهرستان زنجان تمرین خواهند کرد و ذبیح‌الله پورشیب، سامان حیدری و سجاد گنج‌زاده نیز با مربیگری مهران بهنام‌فر در تهران به تمرین خواهند پرداخت.

دبیر هیئت کاراته استان قم بیان داشت: اردوی جدید تیم‌ ملی کاراته در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی کاراته خود را برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا آماده می‌کند در حالی که این رقابت‌ها تیرماه سال جاری به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.vnqt23niqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما