شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 72073
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خبر داد

رقابت 220 نفر در آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران

قم نيوز : رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم از برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران استان با حضور 220 نفر از برق کاران و در راستای تحقق مبحث 13 مقررات ملی ساختمان خبر داد.
رقابت 220 نفر در آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران
رقابت 220 نفر در آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران
به گزارش قم نیوز امین مقومی در حاشیه برگزاری آزمون دوره آموزشی برق کاران استان قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۴ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۱۸ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در خصوص استفاده از خدمات کارگران و استادکاران برق کار ، اداره کل راه و شهرسازی استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و همچنین کانون انجمن های صنفی کارگران و استادکاران تفاهم نامه همکاری با هم منعقد کردند که برگزاری این دوره آموزشی برای برق کاران در همین راستا بوده است.

وی عنوان کرد: هدف این تفاهم نامه ایجاد همکاری متقابل در زمینه های علمی ، اجرای تاسیسات الکتریکی ساختمان ها، آموزش در رشته برق در راستای ارتقاء دانش کارگران ماهر ، ارتقاء کیفیت اجرای کار ، کاهش مشکلات نظارت برای مهندسین ناظر ، افزایش رضایت کارفرمایان و مالکین به بکارگیری نیروی ماهر آموزش دیده و تعیین صلاحیت شده بومی در زمینه اجرای تأسیسات در زمینه تاسیسات الکتریکی ساختمان ها بوده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: در نخستین دوره آموزشی ویژه برق کاران استان قم ، ۲۲۰ نفر طی ۲۴ ساعت در ۱۰ سرفصل تخصصی، آموزش های لازم مطابق با مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان را فرا گرفتند و آزمون نهایی نیز در دبیرستان امام صادق (ع) قم در دو بخش آزمون کتبی و مصاحبه علمی برگزار شد.

مقومی گفت: این طرح نخستین بار در قم به مرحله اجرا در آمد که امیدواریم در آینده در سایر رشته ها و حرفه های مرتبط با صنعت ساخت و ساز نیز برگزار شود که این امر در نهایت به ارتقاء کیفیت ساخت و ساز می انجامد و موجب حفظ سرمایه های ملی می شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcipuay.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما