شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : 72074
منبع : خبرگزاری فارس

سرپرست استانداري قم: تشکیل کمیته ویژه برای ارتقاء کیفیت نان در قم

قم نيوز : سرپرست استانداری قم از تشكيل كميته ويژه‌اي به منظور بررسي راهكارهاي عملي كيفيت بخشي به نان در قم با محوريت فرمانداري و با حضور دستگاه‌هاي مسؤول ظرف دو هفته آينده خبر داد.
تشکیل کمیته ویژه برای ارتقاء کیفیت نان در قم
تشکیل کمیته ویژه برای ارتقاء کیفیت نان در قم
به گزارش قم نیوز سید محمد رضا‌هاشمی در بازدید از بخش‌های مختلف کارخانجات تولید آرد استان، از نزدیک در جریان فعالیت این واحدها قرار گرفت.

وی از گندم و آرد به عنوان دو کالای اساسی و محصول استراتژیک یاد کرد و گفت: تأمین و ذخیره سازی این محصولات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه موضوع مهم کیفیت نان و عوامل مؤثر بر آن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کیفیت نان فرایندی است که باید از مزرعه تا سفره مد نظر باشد.

سرپرست استانداری قم با تأکید بر لزوم تلاش دستگاه‌های مسؤول در حوزه تولید آرد و نان، این مهم را از شاخص‌های ارزیابی مدیران مرتبط برشمرد و گفت: در شرایط فعلی اقتصادی باید رضایت مردم در مورد کالاهای اساسی و مورد نیاز از جمله نان جلب بشود.

وی آموزش نانوایان را عاملی مهم و تأثیرگذار بر مطلوبیت نان دانست و افزود: از سوی اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی برای نانوایان و شاغلین در نانوایی‌های استان برنامه ریزی و اجرا شود.

هاشمی همچنین از تشکیل کمیته ویژه‌ای به منظور بررسی راهکارهای عملی کیفیت بخشی به نان در قم خبر داد و گفت: این کمیته با محوریت فرمانداری و با حضور دستگاه‌های مسؤول ظرف دو هفته آینده تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjxyea.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما