شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 72081
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتسال ایران؛

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به مصاف مس سونگون می‌رود

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم امروز در لیگ برتر فوتسال ایران به مصاف مس سونگون می‌رود.
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به مصاف مس سونگون می‌رود
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به مصاف مس سونگون می‌رود
به گزارش قم نیوز هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران امروز شنبه برگزار می‌شود و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیداری خانگی، از ساعت ۱۶ در سالن شهید حیدریان قم پذیرای تیم مس سونگون است.

مس سونگون که در تعقیب تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان است چاره‌ای جز کسب پیروزی در قم ندارد و از هر نظر تیمی بهتر از سوهان محمد سیما است اما شاگردان حسین صبوری پس از ۲ پیروزی روحیه بخش قصد دارند در قم، تیم قدرتمند مس را متوقف کنند و به روند رو به رشد خود در ۲ هفته گذشته ادامه دهند.

فاصله مس سونگون با تیم صدرنشین گیتی پسند ۵ امتیاز است و اگر مس نتواند در قم پیروز شود تا حدود زیادی قهرمانی را از همین حالا از دست داده است. تیم سوهان محمد سیما نیز که در فاصله ۴ امتیازی با تیم رده چهارمی فرش آرای مشهد است تلاش می‌کند این فاصله را تا پایان فصل به صفر برساند.

همچنین تماشای این دیدار برای تماشاگران علاقمند قمی رایگان است و مسئولان تیم فوتسال محمد سیما از تماشاگران قمی دعوت کرده‌اند برای تماشای این بازی در سالن شهید حیدریان قم حضور یابند و نماینده فوتسال قم را حمایت کنند.

این مسابقه، یادآور جدال دو تیم در دی ماه سال ۹۴ در قم است که تیم مس سونگون در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ و در شرایطی که شانس اول قهرمانی بود در قم برابر تیم یاسین پیشروی قم با تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد و با همین تساوی قهرمانی را از دست داد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchzvnq.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما