شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 72084
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 5 قم خبر داد:

آغاز عملیات احداث فاز دوم رینگ دوم مسجد مقدس جمکران به متراژ بیش از 110 هزار متر مربع

قم نيوز : یکی از افتخارات شهر قم این است که بزرگ‌ترین پایگاه شیعیان اثنی عشری و مهم‌ترین نماد انتظار در قرن حاضر در جمکران بنا شده است مسجدی که هر سال میزبان میلیون‌ها عاشق منتظر از سراسر ایران و جهان می باشد.
آغاز عملیات احداث فاز دوم رینگ دوم مسجد مقدس جمکران به متراژ بیش از 110 هزار متر مربع
آغاز عملیات احداث فاز دوم رینگ دوم مسجد مقدس جمکران به متراژ بیش از 110 هزار متر مربع
به گزارش قم نیوز علیرضا اقبالیان شهردار منطقه 5 قم از تکمیل فاز یک و تملک و اجرای فاز دوم رینگ دوم مسجد مقدس جمکران حدفاصل بلوار انتظار تا خیابان امام حسن عسگری (ع) به  مساحت بیش از 110 هزار مترمربع خبر داد.
وی افزود: پس از اجرای عملیات فاز اول رینگ دوم مسجد جمکران حد فاصل بلوار انتظار تا بلوار پیامبر اعظم(ص)،  تکمیل فاز یک و تملک و اجرای فاز دوم رینگ دوم مسجد مقدس جمکران حدفاصل بلوار انتظار تا خیابان امام حسن عسگری (ع) به  مساحت بیش از 110 هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفت.
اقبالیان این پروژه را شامل 4500 متر طول جدولگذاری، با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال برشمرد و اظهار کرد: طول کل رینگ دوم 7500 متر و مساحت کل آن 700 هزار مترمربع می باشد که در چندین مرحله انجام می شود.
شهردار منطقه 5 با بیان اینکه این پروژه در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و زائرین و مسافرین با جدیت تمام در حال پیگیری بوده که به ترتیب اهمیت و اولویت اجرایی می گردند، گفت:پروژه مذکور نیز یکی از بزرگترین پروژه های استان و شهرداری منطقه پنج می باشد.
وی در خصوص اهمیت اجرای رینگ دوم مسجد مقدس جمکران اذعان داشت: وجود این رینگ می تواند در ایام خاص مشکل ترافیکی ، گره های ترافیکی و مشکل رفت و آمد را تسهیل نماید و از طرفی در آبادانی هرچه بیشتر منطقه بلااخص مسائل اقتصادی برای مالکین نقش بسزایی داشته باشد.   
اقبالیان ضمن تقدیر و تشکر از تولیت مسجد مقدس جمکران و اعضای شورای شهر و حمایت های شهردار قم و همکاری و شکیبایی مردم جمکران ،خاطر نشان کرد همراهی مردم همچون گذشته می تواند در پیشرفت سریع و آبادانی منطقه علی الخصوص جمکران موثر واقع شده و به امید خداوند پروژه های متعدد دیگری در اطراف مسجد مقدس جمکران به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaywn0.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما