شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 72086
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نوسان قیمت مصالح، علت رکود پروژه تقاطع سه سطحه شهر قائم

قم نيوز : معاون عمرانی شهرداری قم گفت: تغییرات اقتصادی ماه‌های اخیرو بالا رفتن قیمت مصالح به خصوص آرماتور، تاثیر مستقیمی بر روی این پروژه گذاشته و باعث رکود پروژه شده است.
نوسان قیمت مصالح، علت رکود پروژه تقاطع سه سطحه شهر قائم
نوسان قیمت مصالح، علت رکود پروژه تقاطع سه سطحه شهر قائم
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری‌قرآن در خصوص پروژه تقاطق سه سطحه، عنوان کرد: بر ساس قرارداد شهرداری با پیمانکار پروژه، کل این پروژه تا پایان شهریور ماه 1398 باید افتتاح شود، طی یک برنامه‌ریزی فشرده تصمیم بر این شد که فاز اول این پروژه تا شهریور ماه 1397 و کل پروژه تا آخر سال 1398 تحویل داده شود.

وی افزود: تغییرات اقتصادی ماه‌های اخیرو بالا رفتن قیمت مصالح به خصوص آرماتور، تاثیر مستقیمی بر روی این پروژه گذاشته و باعث رکود پروژه شده است، آرماتور یکی از اصلی‌ترین مصالح مورد نیاز این پروژه است که در بازه زمانی مشخصی یا اصلا در بازار عرضه نشده و یا با قیمت خیلی بالایی به فروش رسیده است.

معاون عمرانی شهرداری قم ادامه داد: این پروژه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه دارای چند قسمت بوده و قرار است که خط مترو از زیر این پل‌ها عبور کند، بنابراین کار باید با دقت و استحکام باشد.

وی تصریح کرد: اگر شرایط جوی مناسب باشد، بتن ریزی یکی از پل‌های ضلع شرقی این تقاطع تا هفته آینده انجام می‌شود، تمام تلاش ما بر این است که فاز اول پروژه تا پایان سال جاری و کل پروژه طبق زمانبندی قبلی، تا پایان شهریور ماه سال آینده آماده تحویل شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccexqm.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما