شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : 72103
منبع : خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در قم برپا می‌شود

قم نيوز : در جلسه بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی نسبت به برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب و امیدآفرینی در بین شهروندان تأکید شد.
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در قم برپا می‌شود
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در قم برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز جلسه بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جلسه، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: از 15 دی‌ماه باید تمام مدیران استانی عملکرد خود در سطوح ملی و استانی را در برگزاری سالگرد انقلاب اسلامی ارائه دهند.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قم برپا می‌شود

نصرت‌الله لطفی افزود: دستگاه‌های استانی باید در برگزاری باشکوه جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی جدیت ویژه‌تری از خود نشان دهند، هر دستگاه استانی باید در حوزه فعالیت خود تسهیلاتی را به شهروندان ارائه دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به‌ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان ابراز کرد: بیش از 80 درصد از مردم کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متولدشده‌اند بنابراین باید نسبت به دستاوردهای انقلاب توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه ویژه‌برنامه‌ای در آن ایام نورانی و معنوی در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم نیز در این جلسه، تأکید کرد: حضور در روستاها و حاشیه شهرها یکی از فعالیت‌های مهمی بوده که طبق دستور سرپرست استانداری قم مدیران استانی باید به دنبال آن باشند.

سید رضا طباطبایی خاطرنشان کرد: ارائه تخفیف و تسهیلات مختلف به شهروندان با توجه به حوزه فعالیت‌های مختلف دستگاه‌های از دیگر انتظاراتی بوده که از مسئولان و دستگاه‌های استانی انتظار می‌رود.

وی گفت: به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی نمایشگاهی با این عنوان برگزار و در آن دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف در معرض عموم شهروندان قرار می‌دهد.

سرپرست استانداری قم نیز در بخشی از این جلسه، عنوان کرد: مدیران استانی باید به‌صورت حضوری در روستاها و شهرهای تابعه شهر قم حضورداشته و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند.

سید محمدرضا هاشمی خاطرنشان کرد: مدیران استانی باید در تبیین دستاوردهای انقلاب از تمام ظرفیت‌های موجود مانند رسانه‌ها و فضای بهترین استفاده را کنند، از فرصت فضای مجازی می‌توان به‌صورت رایگان و گسترده دستاوردهای انقلاب را بیان کرد.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: در عرصه‌های پزشکی، ماهواره، هوافضا، نانو و شاخه‌های دیگری علمی کشور دستاوردهای بسیار بزرگ و قابل‌توجهی را در سال‌های اخیر به دست آورده است.

هاشمی گفت: باید نمایشگاه انقلاب اسلامی به نحوی برپا شود که تمام مردم امکان حضور در آن را داشته باشند، در حال حاضر دشمنان به دنبال پمپاژ ناامیدی در بین مردم هستند دراین‌بین مدیران باید بابیان دستاوردهای انقلاب امید را در بین مردم زنده نگه‌دارند.

فرماندار قم نیز ادامه این جلسه تأکید کرد: برگزاری جشن‌های سروستان یکی از فعالیت‌های موفق مسئولان استانی در مسیر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قم است، این ویژه‌برنامه در روزهای اخیر در شهر کهک نیز برگزار شد.

رضا سیار ادامه داد: دستگاه‌های استانی در انجام برنامه‌های ویژه سالگرد انقلاب اسلامی باید تنوع به خرج داده و از برگزاری برنامه‌های تکراری خودداری کنند، برگزاری بیش از 35 انتخابات در کشور نمونه بارزی از مردم‌سالاری دینی در ایران است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc1sqm.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما