يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 72128
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برگزاری جلسه شورای راهبردی خدمات شهری در منطقه دو

قم نيوز : جلسه شورای راهبردی با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و معاون خدمات شهری شهرداری قم و مدیران مجموعه، در شهرداری منطقه دو برگزار شد
برگزاری جلسه شورای راهبردی خدمات شهری در منطقه دو
برگزاری جلسه شورای راهبردی خدمات شهری در منطقه دو
به گزارش قم نیوز جلسه شورای راهبردی خدمات شهری با موضوع پیگیری و رصد برنامه های اجرایی در منطقه دو با سیاست های کلی شورای اسلامی شهر و شهرداری قم و ارائه گزارش عملکرد مدیران مجموعه خدمات شهری برگزار شد.

سامع معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز در این جلسه از مدیران مجموعه خدمات شهری خواست با ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه دو، موانع و مشکلات اجرای طرحها را در حضور مدیر منطقه دو بررسی و ارائه راهکار نمایند.

وی گفت: در سطح منطقه دو طرحهای بسیار خوبی انجام شده و پروژه های در دست اقدام نیز سیما و منظر شهری را بسیار دگرگون کرده است و ضروری است پروژه های آتی نیز با جدیت پیگیری شود.

رحیمی شهردار منطقه دو شهر قم نیز ضمن تشکر از سازمانهای مجموعه خدمات شهری در همکاری و مساعدت اجرای پروژه ها در سطح منطقه گفت: با تلاشهایی که در منطقه انجام شده و همدلی و همکاری مدیران شهرداری قم ، الحمدلله شاهد کاهش معضلات شهری و حرکت به سمت منطقه ای تاب آور هستیم.

وی افزود: کیفی بخشی به پروژه های آتی در منطقه دو از سیاستهایی است که در سال آینده پیگیری خواهیم کرد و این موضوع از دغدغه های ساکنین این منطقه نیز می باشد.
شایان ذکر است: در پایان جلسه در خصوص برخی از مشکلات موجود راهکار و پیشنهاداتی ارائه شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjovea.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما