يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 72133
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله گرامی خواستار شد

افزایش حمایت انتظامی و قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم خواستار حمایت انتظامی و قضائی بیشتر از آمران به معروف و ناهیان از منکر شد و از اقدامات پلیس برای تأمین امنیت جامعه تقدیر و تشکر کرد.
افزایش حمایت انتظامی و قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر
افزایش حمایت انتظامی و قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر
 به گزارش قم نیوز آیت الله محمدعلی گرامی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم، بر لزوم هوشیاری مسئولان برای شناخت توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات روانی در فضای مجازی سعی در ایجاد شکاف و تفرقه بین مردم و مراجع تقلید را دارند بنابراین بایستی برنامه‌های کاربردی در این خصوص مدنظر مسئولان باشد.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: همه ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید تعامل و همکاری بیشتری بین کارگزاران و مردم باشد.

وی بر حل مشکلات فرهنگی و معیشتی مردم تاکید و بیان داشت: عده ای از افراد جامعه از مزایای اجتماعی لازم برخوردار نیستند و رسیدگی فوری به مسائل معیشتی آنان مورد انتظار است.

آیت الله گرامی برخورد عاطفی و محبت آمیز با نوجوانان و جوانان را باعث جلب اعتماد آنان دانست و ابزار داشت: بایستی از هرگونه برخورد قهرآمیز با این قشر جلوگیری شود.

وی در پایان سخنان خود خواستار حمایت انتظامی و قضائی بیشتر از آمران به معروف و ناهیان از منکر شد و از اقدامات پلیس برای تأمین امنیت جامعه تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدای این دیدار نیز فرمانده انتظامی استان قم از کاهش 8 درصدی شرارت‌ها در قم خبر داد و گفت: دغدغه‌های امنیتی، انتظامی شهروندان با اجرای طرح‌های گسترده انتظامی انجام گرفته و تأثیر بسزایی بر کاهش جرائم داشته است.

سردار عبدالرضا آقاخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی در حوزه کارکنان و خانواده‌های آنان گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی و معرفتی و سالم سازی و سلامت اداری کارکنان نقش تاثیرگذاری را در بین آن‌ها داشته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmyde.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما