دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 72148
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

پرداخت 172 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 111 واحد تولیدی در استان تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 172 میلیارد تومان پرداخت شد.
پرداخت 172 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی قم
پرداخت 172 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به وضعیت اجرای طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به 111 واحد تولیدی در استان تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 172 میلیارد تومان پرداخت شد، رتبه استان قم در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در کشور رتبه پنج است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 77 طرح صنعتی در استان قم برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 259 میلیارد به سیستم بانکی تومان معرفی شدند که تاکنون 31 واحد از این واحدها توانستند تسهیلاتی به میزان 112 میلیارد تومان بگیرند، این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: از ابتدای سال جاری 166 طرح تولیدی در بخش کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 30 میلیارد تومان به بانک‌های قم معرفی شدند که تاکنون به 48 طرح در این بخش تسهیلاتی به میزان 10 میلیارد تومان پرداخت شد.

سیجانی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری استان قم اظهار کرد: 33 طرح گردشگری در استان برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 73 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شدند که تاکنون سیستم بانکی در قم تنها به سه طرح گردشگری در این قالب تسهیلاتی به میزان چهار میلیارد تومان پرداخت کرد.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌های استان قم از ابتدای سال جاری در قالب پرداخت‌های مستقیم بانکی، هزار و 53 مورد تسهیلات به میزان 740 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات سرمایه ثابت به بخش‌های صنعت، کشاورزی و اصناف پرداخت کردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbw8bz.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما