دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 72160
منبع : خبرگزاری مهر
در جدال هوگوپوشان دختر؛

تکواندوکاران جوان برتر قم در بخش بانوان معرفی شدند

قم نيوز : تکواندوکاران جوان برتر قم در جدال هوگوپوشان دختر در بخش بانوان معرفی شدند.
تکواندوکاران جوان برتر قم در بخش بانوان معرفی شدند
تکواندوکاران جوان برتر قم در بخش بانوان معرفی شدند
به گزارش قم نیوز مسابقات تکواندوی قهرمانی دختران استان قم در تمامی گروه‌های سنی و رده کمربند قرمز و مشکی در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد و نفرات برتر آن مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مسابقات که شامگاه یکشنبه به پایان رسید در رده سنی نوجوانان فاطمه زهرا جعفری در وزن پنجم به مقام قهرمانی رسید و محدثه معظمی و ملیکا رضاییان دوم و سوم شدند و در وزن هفتم زهرا قرنلی طلایی شد و محدثه دلدار و مهدیه حیدری در رده‌های بعدی ایستادند.

در وزن هشتم مسابقات تکواندوی نوجوانان قم پرستو فعلی به مقام نخست رسید و مرضیه تاری دوم شد و در رده سنی جوانان، در وزن اول صالحه یعقوبی قهرمان شد، حوری مالکی نایب قهرمان شد و زهرا امینی به مقام سوم رسید.

در وزن چهارم، رقیه فرضی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و فاطمه علیاری و سمیه محمدی عناوین بعدی را کسب کردند و در وزن هفتم فاطمه سادات سعیدی نژاد قهرمان شد و زهرا صالح فر به مقام دوم رسید و زینب عشوری سوم شد.

خبر دیگر از تکواندوی بانوان قم این است که مریم سادات محمود زاده حسینی و سمیرا اسلامی از اساتید تکواندوی استان قم در آزمون معادل سازی دان ملی به بین المللی موسوم به کوکی وان شرکت کردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfxyde.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما