دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 72161
منبع : خبرگزاری فارس

سخنگوی شورای اسلامی: وضع عوارض 6 برابری برای تابلوهای تبلیغات کالاهای خارجی در قم

قم نيوز : سخنگوی شورای اسلامی قم گفت: برای تابلوهایی که کالای خارجی تبلیغ می‌کنند، 6 برابر تابلوهای تبلیغات کالاهای داخلی در شهر قم عوارض در نظر گرفته می شود.
وضع عوارض 6 برابری برای تابلوهای تبلیغات کالاهای خارجی در قم
وضع عوارض 6 برابری برای تابلوهای تبلیغات کالاهای خارجی در قم
به گزارش قم نیوز حسین اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به پروژه احداث بوستان هزار هکتاری در شهر قم اظهار کرد: این بوستان از اراضی منطقه جمکران تا اراضی منطقه پردیسان است و دولت برای واگذاری اراضی این بوستان، شرط تصویب پروژه بوستان را در جلسه شورای اسلامی شهر قم گذاشت که این شرط محقق شد.

وی ادامه داد: ایجاد بوستان هزار هکتاری در شهر قم یک خدمات بزرگ به بخش فضای سبز شهر است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: سه نمونه تابلو در شهر داریم، یک گونه تابلوها معرف یک شغل هستند که برای این تابلوها عوارضی اخذ نمی‌شود، به شرط این که اندازه آن بیش از 6 متر مربع نباشد، تابلوهای راهنمای صنوف هم مشمول عوارض نمی‌شوند.

اسلامی تابلوهای تبلیغاتی صنوف را مشمول عوارض دانست و تصریح کرد: از تابلوهایی که تبلیغ کالای خارجی می‌کنند، 6 برابر تابلوهای تبلیغات کالاهای داخلی در شهر قم عوارض می‌گیریم تا از کالای ایرانی حمایت کنیم.

وی ادامه داد: بودجه پیش بینی شده برای شهرداری قم در سال گذشته دو هزار و 200 میلیارد تومان بود و هزار و 803 میلیارد تومان از این بودجه معادل 83 درصد محقق شد. هزار و 308 میلیارد تومان هزینه کرد شهرداری قم در سال 96 بود که 981 میلیارد تومان در بحث پروژه‌های عمرانی شهر هزینه شد و مابقی سهم هزینه‌های جاری بود.

سخنگوی شورای اسلامی قم خاطرنشان کرد: کمک‌های دولت به شهرداری‌ها به حداقل رسیده و حتی در بخش‌هایی به صفر رسیده است و مشکلات اقتصادی کشور موجب شد که بودجه سال گذشته شهرداری قم به صورت کامل محقق نشود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgqq9u.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما