دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 72162
منبع : خبرگزاری فارس
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خبر داد

تصویب اجرای پروژه بوستان 1000 هکتاری در شهر قم

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: شهرداری بوستان هزار هکتاری بین پارک کوهستان و اراضی پردیسان را در شهر قم اجرا خواهد کرد.
تصویب اجرای پروژه بوستان 1000 هکتاری در شهر قم
تصویب اجرای پروژه بوستان 1000 هکتاری در شهر قم
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در  سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به پروژه بوستان هزار هکتاری در شهر قم اظهار کرد: این بوستان به عنوان یک پروژه مهم شهری دیده شده و بخش‌های فضای سبز، فرهنگی و تفریحی در آن پیش بینی شده است و بوستان زائر بین پارک کوهستانی و اراضی پردیسان است.

وی ادامه داد: طراحی باغ گیاه شناسی در شهر قم به پایان رسیده است و به دنبال آغاز اجرای این پروژه هستیم، طرح‌های فضای سبز و تفریحی در مناطق بین میدان مفید تا منطقه پردیسان در حال اجرا است تا فضای سبز و فضای تفریح برای مردم شهر قم افزایش پیدا کند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: تابلوهایی که مشمول دریافت عوارض می‌شوند، تابلوهای تبلیغاتی هستند و شهرداری از تابلوهای راهنمایی و معرفی صنوف عوارضی اخذ نمی‌کند، البته تابلوهایی که طول و عرض آن‌ها به میزان مشخصی باشد.

سامع با اشاره به اجرای مانورهای مدیریت بحران در شهر قم خاطرنشان کرد: امروز مانوری برای آمادگی در بحران‌ها با حضور دستگاه‌های مختلف به مناسبت روز حمل و نقل در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchiznq.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما