دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 72163
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم:

عدم پرداخت سالیانه عوارض خودرو مشمول 2 درصد جریمه ماهیانه می‌شود

قم نيوز : مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: عوارض خودرو هرسال تا پایان همان سال قابل پرداخت است و چنانچه عوارض پرداخت نشود هر ماه مشمول 2 درصد جریمه می‌شود که طبق قانون غیرقابل بخشودگی است.
عدم پرداخت سالیانه عوارض خودرو مشمول 2 درصد جریمه ماهیانه می‌شود
عدم پرداخت سالیانه عوارض خودرو مشمول 2 درصد جریمه ماهیانه می‌شود
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر رنگرز جدی با اشاره به وضعیت دریافت عوارض خودرو در شهر قم اظهار کرد: شهرداری در حوزه عوارض خودرو به صورت برون‌سپاری کار می‌کند و این امکان ایجاد شده که دفاتر پیشخوان هم می‌توانند عوارض را دریافت کنند و تعدادی از دفاتر رسمی منتخب هم برای دریافت عوارض مشخص شده‌اند.

وی با اشاره به دیگر راه‌های پرداخت عوارض خودرو تصریح کرد: در مراکز ترخیص خودرو نیز باجه‌ای راه‌اندازی شده تا عوارض خودرو دریافت شود تا مردم دچار مشکل نشوند و به آسانی پرداخت عوارض خودرو داشته باشند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با تاکید بر جرائمی که بابت عدم پرداخت عوارض خودرو به مالکان اختصاص می‌گیرد، افزود: عوارض هرسال تا پایان همان سال قابل پرداخت است و چنانچه عوارض خودرو پرداخت نشود هر ماه مشمول 2 درصد جریمه می‌شود که طبق قانون غیرقابل بخشودگی است.

وی با بیان اینکه کلیه صاحبان خودرو که در شهر قم فعالیت می‌کنند باید در همان شهر پرداخت عوارض داشته باشند، گفت: در غیر اینصورت در زمان واگذاری خودرو مابه‌التفاوت و جرائمی به عوارض اختصاص می‌گیرد که باید پرداخت شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipzay.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما