دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : 72167
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

جشنواره سفره ایرانی در قم برگزار می شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشنواره سفر ایرانی از روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه لغایت جمعه ۳۰ آذرماه در بوستان نرگس خبر داد.
جشنواره سفره ایرانی در قم برگزار می شود
جشنواره سفره ایرانی در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم با اعلام این خبر گفت: مسابقه آشپزی در دو حوزه آش و آبگوشت قمی، نان و شیرینی، صنایع دستی، سفره شب یلدا و نمایشگاه غذا، صنایع دستی و توانمندی های بانوان مسجدی و نیز مدد جویان بهزیستی و دانشجویان برگزار می شود.

مقیمی افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل ورزش و جوانان، امور زنان استانداری، کانون مساجد و بهزیستی و با هدف معرفی توانمندی های بانوان در حوزه غذا و صنایع دستی بومی و محلی قم، آئین شب یلدا و ایجاد محیطی مفرح و شاد برای شهروندان اجرا می شود.

وی در تشریح برنامه این جشنواره، به برگزاری مسابقه آشپزی در ۲ حوزه آش و آبگوشت قمی، نان و شیرینی، صنایع دستی، سفره شب یلدا و نمایشگاه غذا، صنایع دستی و توانمندی های بانوان مسجدی و نیز مددجویان بهزیستی و دانشجویان اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم با عنایت به اینکه زمان ثبت نام از اول لغایت ۲۰ آذرماه بوده است، گفت: زمان برگزاری جشنواره از روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه لغایت جمعه ۳۰ آذر در بوستان نرگس با حضور خانواده ها و شهروندان خواهد بود.

وی در پایان مهمترین امتیاز شرکت کنندگان در جشنواره را اعطاء تقدیرنامه، اهداء جوایز به برگزیدگان، معرفی آنان به مراکز عرضه غذا و نمایشگاه های استانی و کشوری و نیز اماکن فروش اینترنتی عنوان نمود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmsqm.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما