دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 72175
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

زمان پرداخت مطالبات شرکت های خدماتی به حداقل کاهش یافته است

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: گرچه که خدمات شهری برون سپاری شده است، اما مردم کارگران شرکت‌های پیمانکاری را نیروی شهرداری می‌دانند، روند پرداخت مطالبات این شرکت‌ها رو به جلو بوده و زمان پرداخت این مطالبات به حداقل کاهش یافته است.
زمان پرداخت مطالبات شرکت های خدماتی به حداقل کاهش یافته است
زمان پرداخت مطالبات شرکت های خدماتی به حداقل کاهش یافته است
به گزارش قم نیوز مجید اخوان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در  سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به وضعیت بودجه شهرداری در سال 96 اظهار کرد: پیش بینی بودجه شهرداری در سال گذشته دو هزار و 200 میلیارد تومان بود که در نهایت هزار و 836 میلیارد تومان درآمد شهرداری بود و بودجه شهرداری در سال 96، 83 درصد محقق شد.

وی ادامه داد: 980 میلیارد تومان معادل 53 درصد بودجه شهرداری قم در سال 96 در بخش عمرانی هزینه شد و سهم هزینه‌های جاری در بودجه سال گذشته شهرداری بسیار کمتر از بودجه عمرانی بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: گرچه که خدمات شهری برون سپاری شده است، اما مردم کارگران شرکت‌های پیمانکاری را نیروی شهرداری می‌دانند، روند پرداخت مطالبات این شرکت‌ها رو به جلو بوده و زمان پرداخت این مطالبات به حداقل کاهش یافته است.

اخوان پرداخت به موقع بیمه کارگران شرکت‌های پیمانکاری خدمات شهری در قم را ضروری دانست و تصریح کرد: اهمیت پرداخت بیمه این کارگران بیشتر از پرداخت حقوق است تا کارگران در زمینه دریافت خدمات درمانی با مشکل مواجه نشوند.

روح الله امراللهی عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه جلسه با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم اظهار کرد: سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری به دلیل عدم حمایت دولت محدودیت‌هایی دارند و با مشکلاتی برای خدمت رسانی به مردم مواجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در تماس با مرکز 137 شهرداری قم از وضعیت نظافت ناوگان حمل و نقل عمومی گلایه داشتند که شهرداری باید نظارت خودش را در این زمینه افزایش بدهد تا رضایت مردم را در این زمینه کسب کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs8bz.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما