قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولانی که برای خدمت رسانی به جامعه فعالیت می‌کنند خدمتگذار عالم اسلام هستند، نظام اسلامی نظام روحانیت و دین است و هرکسی در این نظام خدمتگذاری کند اجر الهی دارد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مسئولانی که برای خدمت‌رسانی به جامعه فعالیت می‌کنند خدمتگذار اسلام هستند
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مسئولانی که برای خدمت‌رسانی به جامعه فعالیت می‌کنند خدمتگذار اسلام هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اهالی روستای حصاربالا شهرستان ورامین اظهار داشت: هر فعالیتی در هر نقطه ای از کشور که در راستای رفع مشکلات جامعه انجام شود خدمت به نظام است.

وی افزود: مسئولینی که برای خدمت رسانی به جامعه فعالیت می‌کنند خدمتگذار عالم اسلام هستند، نظام اسلامی نظام روحانیت و دین است و هرکسی در این نظام خدمتگذاری کند اجر الهی دارد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد: پاداشی که به انسان می‌دهیم اجر کریم است، گاهی کار برای رضای الهی است و گاهی برای غیر خداوند است و چه خوب است که هرکاری برای رضای پروردگار انجام شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه مسئولان باید نیت‌شان رضای الهی باشد، عنوان کرد: باید عمل ما با نیت باشد و تلاش کنیم نیت الهی باشد و هر کاری برای خدا باشد پرودگار اجر آن را می‌دهد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: نباید جزء انسان‌هایی باشید که خدا را فراموش می‌کنند البته آن‌ها متوجه نمی‌شوند چون خود را فراموش کرده و متضرر می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvznq.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما