سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 72210
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه دو اعلام کرد

احداث بلوار شهدای روحانیت دسترسی به بلوار امام رضا (ع) را تسهیل کرد

قم نيوز : بهره برداری از بلوار شهدای روحانیت مسیر دسترسی بلوار امین به بلوار امام رضا(ع) را تسهیل کرد.
احداث بلوار شهدای روحانیت دسترسی به بلوار امام رضا (ع) را تسهیل کرد
احداث بلوار شهدای روحانیت دسترسی به بلوار امام رضا (ع) را تسهیل کرد
به گزارش قم نیوز شهردار منطقه دو شهر قم با اعلام خبر بهره برداری از بلوار شهدای روحانیت در چند روز آینده گفت: بلوار شهدای روحانیت با  55 متر عرض و 400 متر طول، رینگ بلوار فردوسی را در منطقه 2 کامل نمود.

رضا رحیمی هدف از اجرای این طرح را تسهیل در آمد و شد از میدان ارتش و دسترسی آسان به بلوار امام رضا(ع) و کاهش بار ترافیکی بلوار دانش عنوان کرد و افزود: در این بلوار حدود 20 هزار متر مربع اراضی با مالکیت شخصی قرار دارد که تاکنون 12 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال تملک شده و مابقی املاک به جهت تعیین محدوده حدود ثبتی از طریق کارشناسان رسمی دادگستری در دستور کار منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: فاز بعدی این بلوار از طریق زیرگذر به بلوار یادگار امام(ره) متصل خواهد شد که فاز 1 و 2 زیرگذر، نهایی و در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

رحیمی خاطر نشان کرد: اجرای بیش از 2400 متر جدولگذاری، 13 هزار متر مربع آسفالت و 6000 متر مربع عملیات خاکی با اعتبار 26 میلیارد ریال از اهم اقدامات عمرانی است که در این طرح اجرا شده و با تکمیل تاسیسات، علائم ترافیکی و روشنایی تا پایان هفته جاری این معبر بطور کامل مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg5bz.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما