سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 72215
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی مطرح کرد

تدبیر باید در عمل به مردم نشان داده شود نه در شعار

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تدبیر را در شعار ندانست و گفت: کسانی که دم از تدبیر می‌زنند، باید آن را در عمل نشان بدهند.
تدبیر باید در عمل به مردم نشان داده شود نه در شعار/ ایران از گردنه‌ها و مشکلات عبور می‌کند
تدبیر باید در عمل به مردم نشان داده شود نه در شعار/ ایران از گردنه‌ها و مشکلات عبور می‌کند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار رئیس کمیته امداد خمینی(ره) در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به ویژگی‌های ملت ایران اظهار کرد: ملت ما با اهل‌بیت(ع) گره خوردند و با سبک زندگی ائمه معصومین(ع) آشنا هستند، سبک زندگی اهل‌بیت(ع) کمک به نیازمندان بود.

وی ادامه داد: ائمه معصومین(ع) در کمک به نیازمندان در جامعه اسلامی تمایزی قائل نبودند و حتی از بیت المال به مسیحیان نیازمندان کمک می‌کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به اقوام و طوایف مختلف توجه دارد، البته دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین اقوام مختلف در کشور است، اما این توطئه‌ها شکست می‌خورد.

آیت‌الله سعیدی تدبیر را در شعار ندانست و تصریح کرد: کسانی که دم از تدبیر می‌زنند، باید آن را در عمل نشان بدهند، دولت باید کمیته امداد را وسیله ای برای ایجاد اشتغال برای مددجویان این کمیته قرار بدهند، چون پرسنل این کمیته بیش از هر فرد دیگری از وضعیت این مددجویان مطلع هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران به امام علی(ع) تاسی کردند و مردم در استان قم بیشترین سرانه کمک را به نیازمندان دارند، مردم این استان الگویی برای استان‌های دیگر هستند.

امام جمعه قم افزود: در دوره جدید کمیته امداد شاهد واگذاری برخی از ساختمان‌های این کمیته بودیم که نشان از حسن تدبیر مدیریت کمیته امداد دارد.

وی با اشاره به عبور ملت ایران از مشکلات اظهار کرد: از گردنه‌ها و مشکلات عبور خواهیم کرد، مدیران و پرسنل کمیته امداد دغدغه ای جزو کمک به محرومین ندارند و مددجویان کمیته امداد در واقع ایتام آل محمد(ص) محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: پرداخت مستمری مددجویان کمیته امداد پیش از پرداخت حقوق کارمندان این کمیته اقدام خوبی است، کار کمیته امداد با بقیه دستگاه‌های دولتی متفاوت است و این کمیته یادگاری از امام خمینی(ره) برای نیازمندان محسوب می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: خدمت در کمیته امداد یک افتخار محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnx9u.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما