سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 72223
منبع : خبرگزاری تسنیم

طلاب با دقت در بیان حقایق جامعه مانع سوءاستفاده دشمن شوند

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: باید در بیان حقایق جامعه به‌ عکس‌العمل دشمن توجه داشته و حقایق را به‌گونه‌ای بیان کرد دشمن از این مطالب سوءاستفاده نکند.
طلاب با دقت در بیان حقایق جامعه مانع سوءاستفاده دشمن شوند
طلاب با دقت در بیان حقایق جامعه مانع سوءاستفاده دشمن شوند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ عبدالکریم بهجت‌پور امروز در مراسم رونمایی نسخه جدید کوثربلاگ، با اشاره  به موفقیت حوزه‌های علمیه خواهران در همه حوزه‌ها  اظهار داشت: ما امروز توانسته‌ایم غیظ جریان منحرف را برانگیزیم و این افتخار ما و نشان موفقیت برنامه‌های حوزه در عرصه‌های اجتماعی است.

وی با یادآوری چگونگی آغاز فعالیت‌های تبلیغی پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر اسلام (ص) در مکه و آغاز رسالت خود، کار را از نقطه‌ای کوچک شروع کرد و در مسیر تبلیغ دین توهین‌های فراوانی می‌شنید، اما امروز نتیجه عملکرد وی جانبازی هزاران هزار نفر برای نام پیامبر(ص) و اسلام است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر شنیده شدن سخن حق تصریح کرد: بسیاری از مردم تحت تأثیر جریان‌های دینی در فضای مجازی، شیفته پیام الهی شده‌اند و باید بدانیم سخن حق گوش‌های شنوایی پیداکرده و وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران امروز به‌عنوان منبرهای مجازی این رسالت را بر دوش دارد.

وی فعالیت در فضای مجازی را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: طلاب فعال در وبلاگ نویسی باید در استفاده  هوشمندانه از فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند و در کمال دوراندیشی با ارائه بهترین محتوا کیفیت وبلاگ نویسی را ارتقاء دهند.

بهجت‌پور با توصیه به طلاب برای دقت در انعکاس مطالب و حقایق جامعه گفت: باید حتی در بیان حقایق جامعه به عکس‌العمل دشمن توجه داشته و به‌گونه‌ای بیان نشود که دشمن از این مطالب سوءاستفاده کند و این امر تنها با مشورت در تنظیم مطالب اتفاق خواهد افتاد، طلاب باید در تبلیغ و ترویج دین در فضای مجازی نیز با مشورت و تدبیر عمل کند.

وی توجه به اولویت‌ها در فضای مجازی را یادآور شد و بیان کرد: امروز دشمن برای دلسرد کردن مردم در ادامه راه نورانی اسلام و انقلاب بر مسائلی تأکید دارد که طلاب باید از  فکر و قلم خود در پاسخ‌گویی به شبهات ایجادشده از طرف دشمن حرکت کرده و نسبت به عملکرد دشمن هوشیار باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، فضای مجازی را عامل انسجام و وحدت بین طلاب معرفی و ابراز کرد: فضای مجازی راه‌ها را بسیار نزدیک کرده و سامانه کوثربلاگ توانسته دریچه اندیشه طلاب را به عموم مردم معرفی کرده و حوزه‌های علمیه را به‌عنوان کانون تربیت صاحبان سخن و اندیشه معرفی کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfm0de.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما