سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 72226
منبع : خبرگزاری تسنیم

با پدیده گران‌فروشی در قم برخورد می‌شود

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: با گران‌فروشی به‌ویژه در افزایش قیمت گوشت گرم مرغ برخورد می‌شود.
با پدیده گران‌فروشی در قم برخورد می‌شود
با پدیده گران‌فروشی در قم برخورد می‌شود
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید با مسئله گران‌فروشی به‌ویژه در افزایش قیمت گوشت مرغ برخورد شود.

وی با تأکید بر اهمیت وجود نظارت و بازرسی‌های بازدارنده افزود: نباید اجازه داد که مسئله بازرسی لوث شده و خروجی به بار نیاورد، تأکید بر نظارت به لحاظ آثار روانی که در افکار عمومی دارد بسیار مهم بوده چراکه مردم را نسبت به وجود قانون و حرکت برمدار قانون امیدوار می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به مسئله لبنیات گفت: اگر ستاد تنظیم بازار درزمینهٔ قیمت لبنیات از ابتدا به قیمت‌گذاری وزارت خانه عمل می‌کرد این قبیل مشکلات کنونی ایجاد نمی‌شد.

غضنفری تعدیل قیمت را رمز موفقیت بازرسی‌ها دانست و  ادامه داد: نظارت‌ها درصورتی‌که به تعدیل قیمت و نتیجه‌های امیدبخش نشود فایده‌ای نداشته و ارزش آن در بین جامعه نیز از بین می‌رود.

وی با ابراز رضایت از کنترل نسبی بازار و ثبات قیمت‌ها در استان بیان کرد: نرخ تورم استان قم از کشور پایین‌تر بوده که نشان‌دهنده بخشی از رویه‌های نظارتی در بین دستگاه‌های استانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به جمع‌بندی مسئولان استان در تنظیم قیمت شن و ماسه خاطرنشان کرد: پرونده شن و ماسه در استان بسته‌شده و باید به اجرای درست تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده دقت نظرهای لازم صورت بگیرد.

غضنفری با اشاره به وضعیت استان در روزهای منتهی به شب یلدا عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل ذخیره 2 هزار تن سیب مشکلی در این باره وجود ندارد، برای جلوگیری از افزایش قیمت گوشت قرمز باید در برابر صادرات مرغ صنعتی اقدامات جدی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqray.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما