سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 72227
منبع : خبرگزاری تسنیم

تخلف آشکار شرکت‌های توزیع‌کننده شیر خام با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در قم

قم نيوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تأکید بر تخلفات موجود در فروش شیر خام در استان گفت: توزیع شیر خام باقیمت بیشتر از ۲۰۰۰ هزار تومان در سطح کارخانجات استان ممنوع و تخلف است.
تخلف آشکار شرکت‌های توزیع‌کننده شیر خام با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در قم
تخلف آشکار شرکت‌های توزیع‌کننده شیر خام با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا طلایی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نباید اجازه گران‌فروشی گوشت گرم مرغ در استان به واحدهای عرضه داده شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های استان برای واردات مجدد گوشت منجمد از کشور قزاقستان افزود: واردات گوشت منجمد از کشور قزاقستان یکی از سیاست‌های استان بوده که مقدمات نهایی آن در دستور کار قرارگرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تأکید واردات گوشت منجمد قزاقی عنوان کرد: در حال حاضر 13 تن گوشت منجمد از کشور قزاقستان وارد قم شده و به‌زودی بااطلاع رسانی عمومی در شهر توزیع می‌شود.

طلایی با اشاره به افزایش قیمت بیش‌ازحد معمول گوشت گرم مرغ تصریح کرد: در حال حاضر قیمت مرغ زنده 6 هزار و 700 تومان و قیمت گوشت گرم مرغ نیز بالاتر از 10 هزار و 500 به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول و توجیه‌پذیر نیست.

وی برنامه‌ریزی‌های استانی برای توزیع گوشت گرم مرغی را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های نهایی برای واردات و توزیع 171 تن گوشت مرغ منجمد در استان انجام و در روزهای اخیر 17 تن گوشت منجمد مرغی توزیع‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به مهم‌ترین عوامل گرانی بیش‌ازحد معمول گوشت گرم مرغی ابراز کرد: آزاد شدن صادرات مرغ زنده از عوامل و اصلی افزایش قیمت گوشت مرغ است.

وی ادامه داد: قیمت مصوب گوشت مرغ 9 هزار و 800 تومان است اما در بازار به بیش از 12 هزار تومان به فروش می‌رسد، قیمت مصوب وزارت خانه درزمینهٔ گوشت مرغ 10 هزار و 500 تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به معضل قیمت‌گذاری لبنیات در استان بیان کرد: توزیع شیر خام باقیمت بیشتر از 2000 هزار تومان در سطح کارخانجات استان ممنوع است، 2 هزار‌تومان قیمت مورد تأیید در کشور بوده و باید با هرگونه گران‌فروشی بیشتر از این قیمت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcja8ea.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما