چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 72237
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله سعیدی: کمیته امداد می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال به دولت کمک کند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به تلاش دولت برای اشتغال زایی و کمک گرفتن از دستگاه های دیگر برای حل این مشکل گفت: کمیته امداد در این زمینه می‌تواند به دولت کمک کند.
کمیته امداد می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال به دولت کمک کند
کمیته امداد می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال به دولت کمک کند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان اینکه صبر و ایمان موجب تفاوت ایران با سایر کشورها شده است، افزود: ملت‌ها در هنگام مواجه شدن با فشارهای اقتصادی واکنش نشان می‌دهند اما ملت ایران با توجه به اتصال به شجره طیبه و الگو گرفتن از سبک زندگی اهل‌بیت(ع) که کمک به محرومان است به خوبی با مشکلات مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در گذشته بی‌حرمتی‌های بسیاری به مذاهب دیگر انجام می‌گرفت، افزود: اکنون در نظام اسلامی مردم برای مذاهب مختلف ارزش بسیاری قائل می‌شوند که این امر موجب ارزش قائل شدن این اقلیت نیز شده است.

امام جمعه قم با اشاره به نقشه شوم دشمنان در ایجاد تفرقه در ایران افزود: دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مذاهب و اقوام تلاش بسیاری دارند.

وی بیان کرد: برای اینکه دولت در حوزه اشتغال بتواند به نتیجه مطلوب دست یابد باید از کمیته امداد بهره بگیرد زیرا این نهاد با مردم ارتباط تنگاتنگی دارد و در حل مشکلات کارگشاست.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه کمیته امداد می‌تواند به دولت در زمینه اشتغال زایی کمک کند، افزود: از آنجایی که دولت در زمینه تولید اشتغال در تلاش است تا با کمک دستگاه‌های دیگر مشکلات را برطرف سازد می‌تواند در این زمینه از کمیته امداد بهره‌مند شود.

وی بیان کرد: استان قم در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: مردم ایران با الگو گیری از مکتب اهل‌بیت(ع) به ویژه با تأسی از حضرت علی(ع) بار نیازمندان را بر دوش کشیده و به صورت ناشناس در نقاط مختلف کشور درحال کمک به مستضعفان هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد از ابتدا با نیت خیر و خداپسند تأسیس شده است، افزود: کمیته امداد با گذشت زمان مأموریت‌های خود را افزایش داده و با عملکردهای خود و با عنایت ائمه اطهار(ع) و خداوند متعال توانسته است مردم را با خود همراه سازد و کمک‌های بسیاری به محرومان جامعه انجام دهد.

امام جمعه قم بیان کرد: چشمان با نفوذ و حساس ولی‌عصر(عج) به همه جهان به ویژه محرومان کمیته امداد است و بزرگ‌ترین دغدغه این مرکز کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است.

وی گفت: کارمندان کمیته امداد نسبت به ویژگی‌های نهاد خود نسبت به مجموعه‌های دیگر آگاه هستند که این امر موجب شده که بتواند خدمت رسانی بهتری داشته باشند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: ما به عنوان خدمت گزاران مردم در تلاشیم تا مشکلات آن‌ها را برطرف سازیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca0un0.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما