چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 72241
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله علوی گرگانی: مسئولان دلسوز مردم باشند/ تأکید بر مهار گرانی‌ها

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان باید به داد مردم برسند، گفت: اگر مسئولان دلسوز باشند مشکلات کشور و گرانی‌ها رفع می‌شود.
مسئولان دلسوز مردم باشند/ تأکید بر مهار گرانی‌ها
مسئولان دلسوز مردم باشند/ تأکید بر مهار گرانی‌ها
به گزارش قم نیوز آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خیمنی(ره) که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار کرد: افراد باید در مسئولیت‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود دقت کنند و آنچه بر عهده‌شان گذاشته می‌شود را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: وقتی مسئولی خودش متعهد شد زیردستان آن هم متعهد می‌شوند و اگر نسبت به کار و وظیفه‌اش بی‌اهمیت شد از زیر دستان او هم نمی‌شود انتظار داشت که درست رفتار کنند.

این استاد سطوح عالی حوزه بیان کرد: پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان و نیز ائمه اطهار(ع) در کمک به دیگران همیشه پیش قدم بودند و مردم را از خود جلو می‌انداختند بنابراین باید از سیره این بزرگان درس بگیریم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به داد مردم برسند، ابراز کرد: اگر مسئولان از مقام بالا چون رئیس جمهور تا مقام پایین دلسوز باشند مشکلات و گرانی‌ها رفع می‌شود.

ملت ایران نجابت دارد

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه رسول خدا(ص) فرمودند که من رضای خدا را در رضای مردم می‌بینم، عنوان کرد: ملت ایران نجابت دارد که نسبت به مشکلات و گرانی‌ها سکوت کردند، قبلا به مسئولان گفتم که از صبر مردم سوء استفاده نکنند و گرانی‌ها را در حدی که در توان دارند کنترل کرده و مشکلات جامعه را رفع کنند.

وی گفت: از مسئولان تقاضا دارم که محبت خود را به مردم نشان دهند تا مردم نیز شاهد تغییرات باشند و آن را در زندگی خود لمس کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfy0de.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما