چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 72255
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال قم؛

تیم‌های مقاومت، پرتو فرآوری و پاس حریفان خود را شکست دادند

قم نيوز : در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال قم تیم‌های مقاومت، پرتو فرآوری و پاس حریفان خود را شکست دادند.
تیم‌های مقاومت، پرتو فرآوری و پاس حریفان خود را شکست دادند
تیم‌های مقاومت، پرتو فرآوری و پاس حریفان خود را شکست دادند
به گزارش قم نیوز هفته پنجم لیگ برتر فوتسال استان قم به پایان رسید و تیم پرتو فرآوری گوشت قم به صدر جدول رده بندی رسید و تیم ذاکر به رده چهارم جدول سقوط کرد ضمن این که یاقوت همچنان بدون امتیاز باقی ماند.

در این مسابقات که بامداد روز چهارشنبه در سالن شهید حیدریان قم به پایان رسید تیم فوتسال ابوریحان با ۲ گل حسین محمدی (۷)، سید محمد تقی حسینی (۲۸) برابر تیم سید ذاکر به پیروزی رسید.

تیم فوتسال شهید رئیس کرمی در دیدار برابر مقاومت ۴ بر ۳ شکست خورد. در این بازی حسین مردانی (۷)، رضا ملکی (۱۶) و مجید جعفرلو (۲۲) برای رئیس کرمی و علیرضا ساریجلو (۵)، امیر محمد نعمتی (۱۵)، محمد هاتف (۳۷ و ۳۸) برای مقاومت گلزنی کردند.

دیدار تیم‌های پرتو فرآوری گوشت قم و الماس شهر ۶ بر ۳ به سود پرتو فرآوری گوشت قم به پایان رسید. علی تکیه‌ای(۳۵)، حسین کرمانی (۳۶)، سید امیر حمدی (۳۹) در این بازی برای الماس شهر و محمد مددی (۲، ۷، ۳۶، ۳۸، ۳۹) و مهدی نوروزی (۱۸) برای پرتو فرآوری گوشت قم گل زدند.

پاس در مسابقه برابر یاقوت به برتری ۴ بر ۲ رسید. برای پاس در این بازی حامد رضایی (۱۵)، علی رضایی (۱۶)، سید محمد نقوی (۳۳)، گل به خودی (۳۷) و برای یاقوت محمد علی مقیسه (۱۷)، حیدر عیوض پور (۳۳) دروازه حریف را باز کردند.

در پایان دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال قم تیم‌های پرتو فرآوری گوشت قم با ۱۲ امتیاز، فیزیوتراپی ابوریحان با ۱۲ امتیاز و مقاومت و ذاکر با ۱۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcamun0.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما