چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 72265
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل حمل‌ونقل و امور ترافیک شهرداری قم خبر داد،

بررسی میزان تردد خودروها در مسیرهای مختلف درون‌شهری و اطراف شهر

قم نيوز : مدیرکل حمل‌ونقل و امور ترافیک شهرداری قم از بررسی میزان تردد خودروها در مسیرهای مختلف درون‌شهری و اطراف شهر خبر داد.
بررسی میزان تردد خودروها در مسیرهای مختلف درون‌شهری و اطراف شهر
بررسی میزان تردد خودروها در مسیرهای مختلف درون‌شهری و اطراف شهر
به گزارش قم نیوز سید امیر عباس صفوی، مدیرکل حمل‌ونقل و امور ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای ترافیک استان قم اذعان کرد: دبیرخانه شورای ترافیک استان به صورت روزانه پیگیر مسائل مختلف از جمله نصب تابلو، علائم و نیوجرسی است تا موجب کاهش تصادفات شود.

وی با بیان اینکه از امکانات خود استفاده بهینه نمی‌کنیم، افزود: استفاده از آمار تصادفات می‌تواند در کاهش آن کارساز باشد که این آمار در اختیار حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار نمی‌گیرد.

صفوی با بیان اینکه جزییات آمار تصادفات مهم است، افزود: نوع تصادف، نوع برخورد، سن مجروحین و غیره می‌تواند ما را به بهره وری از منابع مالی محدود کمک کند.

مدیرکل حمل‌ونقل و امور ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: به منظور تشکیل پایگاه اطلاعاتی در راستای تکمیل طرح جامع حمل و نقل استانی، کل پاتوق‌های باری شهری و همچنین میزان تردد خودروها در مسیرهای مختلف درون‌شهری و اطراف شهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مدل تفکیک وسایل نقلیه، توزیع سفرها، مکان‌یابی پایانه‌های حمل بار و در نهایت ارائه راهکارها و دستاوردهای بررسی هر مسئله از جمله اقدامات صورت گرفته در قالب طرح جامع حمل و نقل بوده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbs5bz.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما