پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 72284
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله علوی گرگانی: بحث‌های اعتقادی در دانشگاه آزاد تقویت شود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: باید بحث‌های اعتقادی در دانشگاه آزاد تقویت شود و چنین کاری موجب تربیت دانشجویان در این دانشگاه خواهد شد.
بحث‌های اعتقادی در دانشگاه آزاد تقویت شود
بحث‌های اعتقادی در دانشگاه آزاد تقویت شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمد علی علوی گرگانی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به لزوم جدی گرفتن مسؤولیت‌ها اظهار کرد: هر کسی که پستی را به عهده گرفت باید در زمینه وظیفه خود مسؤول باشد.

وی ادامه داد: لباس مسؤولیت یک لباس سنگین است و افراد در دانشگاه باید اغراض شخصی را کنار بگذارند و تفاوتی بین دانشجویان مختلف قائل نشوند.

این مرجع تقلید افزود: در برخی از دانشگاه‌ها شاهد کمرنگ شدن برخی از موضوعات و ارزش‌ها هستیم، مسؤولان دانشگاه‌ها باید به دنبال کاهش مشکلات جوانان باشند.

آیت‌الله علوی گرگانی تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: تلاش برای جلوگیری از اختلاط بین دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه آزاد در دوره مدیریتی جدیدی کار مبارکی است.

وی ادامه داد: جوانان دوره جوانی را در دانشگاه‌ها طی می‌کنند، باید مراقب آن‌ها باشیم و بستری برای آلوده شدن جوانان به گناهان را برای آن‌ها فراهم نکنیم، فردای قیامت ما در این خصوص باید پاسخگو باشیم.

این مرجع تقلید افزود: باید توجه دانشجویان را به سمت خداوند جلب کرد و باید در این خصوص از اساتید متعهد استفاده شود تا به سوالات آن‌ها پاسخ بدهند و دانشجویان به لحاظ اعتقادی تقویت شوند.

آیت‌الله علوی گرگانی ریشه مخالفت برخی جوانان با ولایت فقیه را در ناآگاهی دانست و خاطرنشان کرد: باید بحث‌های اعتقادی در دانشگاه آزاد تقویت شود و چنین کاری موجب تربیت دانشجویان در این دانشگاه خواهد شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc0iqm.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما