پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 72285
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

استخدام هزار استاد جوان در دانشگاه آزاد

قم نيوز : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دنبال استخدام هزار استاد جوان در سال جاری در این دانشگاه هستیم تا فضای دانشگاه آزاد را متحول کنیم.
استخدام هزار استاد جوان در دانشگاه آزاد
استخدام هزار استاد جوان در دانشگاه آزاد
به گزارش قم نیوز محمد مهدی طهرانچی در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به رویکرد دانشگاه آزاد اظهار کرد: این دانشگاه به دنبال نقش آفرینی در عرصه فرهنگی و اجتماعی است و بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در دانشگاه آزاد در سراسر کشور در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: به دنبال تحول فرهنگی در فضاهای آموزشی دانشگاه آزاد هستیم، در این راستا ایجاد دانشگاه مادران را در مجموعه دانشگاه آزاد در دستور کار داریم، همچنین دانشجویان این دانشگاه در صورت ازدواج از پرداخت شهریه یک ترم معاف می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: به دنبال استخدام هزار استاد جوان در سال جاری در این دانشگاه هستیم تا فضای دانشگاه آزاد را متحول کنیم. 620 هزار دانشجوی در رشته‌های علوم انسانی در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند و تحول علوم انسانی را در این دانشگاه به عنوان یک رکن اساسی جدی گرفتیم.

طهرانچی انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیأت موسس را نقطه عطف در عرصه مدیریت دانشگاه آزاد دانست و تصریح کرد: این دانشگاه در دوره مدیریتی جدیدی به دنبال تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها است، مدیریت دانشگاه آزاد به دنبال عملی کردن منویات مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: تحول در نظام آموزشی و عرصه فرهنگی دو رویکرد جدی مدیریت دانشگاه آزاد است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdkx05.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما