چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 7229
در راه مسابقات قهرمانی آسیا؛

بختیاری زاده راهی فلورانس شد

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم از انتخاب ‌هافبک این تیم در ترکیب نهایی تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و دیدار تدارکاتی با تیم ملی امید ایتالیا خبر داد.
بختیاری زاده راهی فلورانس شد
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری‌زاده اظهار کرد: بازیکن جدید تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سعید لطفی است که یکی از اعضای تیم ملی امید زیر ۲۲ سال کشورمان نیز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این بازیکن جوان و با استعداد یکی از نفرات مورد نظر علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۲ سال‌ آسیا است که هم اکنون در اردوی آماده سازی این تیم به سر می‌برد.

مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: لطفی در بین نفرات ترکیب نهایی تیم ملی امید زیر ۲۲ سال کشورمان قرار گرفته است و در حالی که تیم ملی از اوایل تیرماه رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش دارد، پیش از آن در ایتالیا اردوی آماده سازی خود را برپا می‌کند.

وی یادآور شد: به همین منظور تیم ملی فوتبال کشورمان با تمام نفرات خود راهی شهر فلورانس شد تا علاوه بر برپایی تمرینات خود در این شهر، یک دیدار دوستانه نیز با تیم ملی فوتبال رده سنی امید ایتالیا در خاک این کشور برگزار کند.

بختیاری‌زاده با اشاره به دیدار دوستانه تیم زیر ۲۲ ساله‌های کشورمان مقابل تیم زیر ۲۳‌ساله‌های ایتالیا، اظهار داشت: در راه کسب آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا، تیم کشورمان در اردوی ایتالیا با تیم ملی امید این کشور بازی تدارکاتی خواهد داشت.

مربی تیم فوتبال صبای قم یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی، تمرینات تیم زیر ۲۲ ساله‌های کشورمان در حال حاضر در کمپ تیم‌های ملی در حال پیگیری است، در شرایطی که این اردو تا بیستم خرداد ماه ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: شاگردان علیرضا منصوریان برای انجام دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال امید ایتالیا، روز بیست و یکم خرداد راهی این کشور می‌شوند و یک بازی تدارکاتی با تیم زیر ۲۳ سال ایتالیا برگزار می‌کنند.

بختیاری‌زاده بیان داشت: بعد از اردوی آماده سازی و بازی تدارکاتی در کشور ایتالیا، تیم زیر ۲۲ ساله‌های کشورمان از ایتالیا راهی مالزی محل رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در این رده سنی می‌شود در حالی که این بازی‌ها از اوایل تیر آغاز می‌شود.

سعید لطفی بازیکن ملی پوش صبای قم با سابقه بازی کردن در تیم‌های فوتبال شهرداری اراک از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان و همچنین حضور در تیم فوتبال راه آهن شهر ری، در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم صبای قم به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.5bzurhb59iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما