پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 72308
منبع : خبرگزاری تسنیم

بازی حساس نماینده فوتسال قم برای خروج از بحران در هفته بیست و یکم لیگ برتر

قم نيوز : تیم سوهان محمد سیما قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور برای خروج از بحران و بازگشت به رده‌های بالای جدول باید از سد ارژن شیراز عبور کند.
بازی حساس نماینده فوتسال قم برای خروج از بحران در هفته بیست و یکم لیگ برتر
بازی حساس نماینده فوتسال قم برای خروج از بحران در هفته بیست و یکم لیگ برتر
به گزارش قم نیوز تیم سوهان محمد سیما در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور عصر فردا در یک بازی مهم به مصاف تیم ارژن شیراز می‌رود، سوهان محمد سیما با پیروزی احتمالی در بازی فردا می‌تواند به‌صورت موقت از بحران خارج‌شده و به هفته‌های پایانی لیگ برتر دل‌خوش کنند.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان از ابتدای لیگ برتر در تیم داری یا عدم تیم داری قم در فوتسال کشور سوهان محمد سیما امسال به‌عنوان نماینده استان در رقابت‌ها شرکت کرده اما همچنان مشکلات مالی این تیم از ابتدای لیگ ادامه داشته و هرروز نیز بر حجم مشکلات موجود افزوده‌شده است.

مشکلات مالی و اقتصادی این تیم سبب شد تا تمرینات این تیم در روزهای گذشته لغو شده و بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در تمرینات تیم حضور پیدا نکنند که نشان از عمق مشکلات و چالش‌های پیش روی تنها تیم لیگ برتری فوتسال استان است.

مسئولان سوهان محمد سیما نیز از عدم‌حمایت دستگاه‌های استانی به‌ویژه اداره کل ورزش و جوانان گله‌مند بوده و از بی‌توجهی‌های ادواری نسبت به ورزش استان به‌ویژه در بخش‌های تیمی انتقاد دارند، با ادامه روند موجود در ورزش استان ادامه تیم داری در رشته پرطرفدار فوتسال در قم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مسئولان این تیم لیگ برتری مشکلات اقتصادی را مهم‌ترین مانع پیش روی موفقیت این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر دانسته و احتمال لغو بازی‌های این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر را دور از انتظار نمی‌دانند که می‌تواند به‌نوبه به فاجعه‌ای در ورزش قم تبدیل شود.

سوهان محمد سیما بعد از چند بازی ناامیدکننده در هفته‌های هجدهم و نوزدهم لیگ برتر فوتسال با ارائه بازی‌های جانانه و تماشایی رقبای قدرتمند خود مانند فرش آرا مشهد را از پیش رو برداشته و وارد فاز جدیدی از موفقت شد اما در هفته بیستم و در خانه در یک بازی به‌شدت پرحاشیه درنهایت بر مغلوب مس سونگون تیم رده دومی لیگ برتر شده و بار دیگر صدای نارضایتی‌ها و اعتراضات این تیم مانند لغو تمرینات و احتمال لغو بازی‌های این تیم بلند شد.

نماینده فوتسال قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر فردا در یک بازی مهم به مصاف تیم ارژن شیراز می‌رود که در صورت پیروزی می‌تواند به‌روزها و هفته‌های پایانی لیگ برتر دل‌خوش باشد، این بازی از ساعت  16 فردا در شهر شیراز برگزار می‌شود.

گفتنی است تیم سوهان محمد سیما تا هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال با 9 برد، 4 مساوی و 7 باخت و با کسب 31 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر قرارگرفته است، تیم ارژن شیراز نیز با 23 امتیاز در جایگاه دهم لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و فرش آرا مشهد با 52، 47 و 32 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و سوم لیگ قرار داشته و تیم پارسیان شهر قدس، اهورا بهبهان و شهرداری ساوه نیز قعرنشین‌های جدول چهارده تیمی لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjotea.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما