شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 72363
منبع : خبرگزاری فارس

صعود 3 پله‌اي مردان صبوري

قم نيوز : شاگردان حسين صبوري در تيم فوتسال سوهان‌ محمد سيما قم سه پله‌ در جدول رده‌بندي مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور صعود كردند.
صعود 3 پله‌اي مردان صبوري
صعود 3 پله‌اي مردان صبوري
به گزارش قم نیوز فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیما قم در هفته اتفاقات عجیب و قریب لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از مهمترین بازی‌های این فصل را بردند تا با صعودی سه پله‌ای در جدول رده‌بندی، موقعیت خود را برای صعود به پلی‌آف لیگ برتر بهتر از قبل کنند.

در حالی که پنج هفته دیگر به پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران باقی مانده، رقابت در بالا و پائین جدول رده‌بندی برای گرفتن یکی از رتبه‌های اول تا هشتم جدول به منظور راهیابی به پلی‌آف در اوج حساسیت است و نماینده قم از این بابت نگرانی خاصی ندارد.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیما قم در 21 هفته لیگ برتر 10 پیروزی، چهار تساوی، هفت باخت، 59 گل زده، 63 گل خورده و 34 امتیاز اندوخته‌اند و اگر چه امیدی برای رسیدن به سکوهای اول و دوم جدول ندارند اما رقابت آنها برای گرفتن رتبه سوم یا چهارم جدول با رقبای دیگر بسیار حساس است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر هم اکنون تیم گیتی‌پسند اصفهان با 55 امتیاز در صدر، مس سونگون با 50 امتیاز در رده دوم و فرش‌آراء مشهد با 35 امتیاز در سوم هستند و تیم سوهان محمد سیما قم  با 34 امتیاز چهارم است، حفاری اهواز و شهروند ساری دو رقیب آینده نماینده قم نیز با 32 امتیاز پنجم و ششم هستند.

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال تمام اتفاقات به نفع سوهان محمد سیما قم رقم خورد و شاگردان حسین صبوری که تا پایان هفته قبل در رده هفتم بودند، این هفته در میهمانی تیم لبنیات ارژن فارس سه بر یک صاحب برتری شدند تا با سه امتیاز این بازی سه پله از مکان هفتم به رده چهارم بالاتر بروند.

کسب دهمین پیروزی این فصل در میهمانی تیم ارژن سبب شد تا قمی‌ها روحیه‌ای بهتر از قبل به دست آورده و باخت ناباورانه هفته گذشته مقابل مس را نیز به فراموشی بسپارند و بدین‌ترتیب با امیدواری بیشتری در سه بازی خانگی آینده با شهروند ساری، حفاری اهواز و پارسیان شهر قدس دیدار کنند و دو بازی خارج از خانه نیز با تیم‌های مقاومت البرز و اهورا بهبهان انجام بدهند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaeen0.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما