شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 72377
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی قم:

قم میزبان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی استان قم از میزبانی قم از مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور خبر داد.
قم میزبان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد
قم میزبان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با فدراسیون کشتی، میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور به قم واگذار شد و این مسابقات ۱۰ تا ۱۲ بهمن به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان قم در زمینه کشتی پایه و پرورش کشتی گیران آینده دار و جوان در بخش کشتی فرنگی در سطح کشور دارای اسم و رسم است و یکی از قطب‌های پرورش فرنگی کار به شمار می‌رود و برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در قم برای کشتی قم یک امتیاز قابل توجه محسوب می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: قم پیش از این سوابق روشنی در برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام داشته است و برگزاری مسابقات نوجوانان کشور در ادامه کارنامه مثبت قم از میزبانی از مسابقات رسمی معتبر اتفاق می افتد.

وزیری همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های بیان داشت: مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید نظری با حضور ۸ تیم داخلی و ۳ تیم خارجی در تهران برگزار شد و مهدی شوندی در ۶۱ کیلوگرم و محمد جواد طالبی در ۳۶ کیلوگرم از قم به ترتیب دوم و پنجم شدند.

وی عنوان کرد:  مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد روزهای ۵ تا ۷ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و کشتی گیران قمی نیز در این مسابقات روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfemde.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما