کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت گروه های جهادی قم در مناطق محروم تا 16 فروردین 98 ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم , 1 فروردين 1398 ساعت 19:18

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی قم گفت: گروه‌های جهادی استان فعالیت خود را از چهاردهم اسفندماه آغاز کردند و تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده به در مناطق محروم خدمات فرهنگی و عمرانی ارائه می دهند.


به گزارش قم نیوز جواد صالحی اظهار داشت: در مجموع در ایام نوروز امسال حدود 4500 نفر روز فعالیت جهادی از سوی گروه‌های جهادی در سطح استان قم و دیگر استان‌ها انجام می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط گروه های جهادی افزود: دو گروه از این گروه‌ها به شکل ترکیبی شامل جهادگران طلبه و دانشجو هستند که علاوه بر فعالیت‌های عمرانی در عرصه فرهنگی و آموزشی نیز فعال هستند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی قم تصریح کرد: گروه های جهادی دانشگاه های استان قم در سال‌های اخیر در استان‌های مختلف کشور خدمات بی نظیری انجام دادند که برکات بسیار خوبی داشت.

صالحی بیان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی استان قم به مدت ده روز است و این گروه‌ها در مناطق محروم استان قم همچون قمرود، اسماعیل آباد و حاشیه شهر مقدس قم خدمت رسانی می کنند.

 وی ادامه داد: گروه های جهادی قم علاوه بر روستاهای استان در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، سیستان و بلوچستان، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان وکرمان فعالیت جهادی می کنند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی قم بیان کرد: گروه های جهادی بسیج دانشجویی قم در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، تبلیغی، اقتصادی، آموزشی خدمت رسانی می کنند.

صالحی خاطرنشان کرد: برخی از گروه‌های جهادی استان فعالیت خود را از چهاردهم اسفندماه آغاز کردند و تا 16 فروردین ماه سال آینده به در مناطق محروم خدمات فرهنگی و عمرانی ارائه می دهند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 72386

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72386/فعالیت-گروه-های-جهادی-قم-مناطق-محروم-16-فروردین-98-ادامه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir