شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 72388
منبع : خبرگزاری تسنیم

امکان ادامه تحصیل زندانیان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فراهم شد

قم نيوز : مدیرکل امور زندان‌های قم با اشاره به امکان تحصیل زندانیان استان گفت: با تدابیر اندیشیده شده امکان ادامه تحصیل زندانی‌های استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه فراهم‌شده است.
امکان ادامه تحصیل زندانیان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فراهم شد
امکان ادامه تحصیل زندانیان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فراهم شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ علی تهامی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مراسم گل‌ریزان زندانیان به‌صورت مستمر در سطح مراکز موجود در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره مسئله فرهنگ‌سازی و تربیت در سطح زندان‌های استان افزود: برای بهبود وضعیت زندانیان استان باید مسئله استفاده از روحانیت و مبلغین بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.

مدیرکل امور زندان‌های استان قم عنوان کرد: برای امر مهم تربیت و فرهنگ‌سازی در سطح زندانیان استان برنامه‌های مهمی چون برگزاری نماز جماعت، برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، اقامه نماز جماعت و حضور تمام‌وقت مبلغان صورت می‌گیرد.

تهامی ابراز کرد: در حال حاضر 35 مبلغ تمام‌وقت در سطح زندان‌های استان مشغول فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی بوده که اثرات مفید و سازنده‌ای را در بین زندانیان استان داشته است.

وی با اشاره به امکان تحصیل زندانیان استان قم اضافه کرد: با تدابیر اندیشیده شده امکان ادامه تحصیل زندانی‌های استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه فراهم‌شده است.

مدیرکل امور زندان‌های استان قم طرح‌های حمایتی از زندانیان را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: از ظرفیت خیرین استان برای کمک و حمایت از زندانیان استان به‌ویژه در زمینه دیه استفاده می‌شود، مراسم گل‌ریزان امسال نیز مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور مردم و خیرین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6xnq.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما