يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 72414
منبع : خبرگزاری فارس
تا 15 دی ماه ادامه دارد

ثبت‌نام پذیرش مقطع کارشناسی مؤسسه امام خمینی ویژه طلاب

قم نيوز : مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از مهلت ثبت‌نام پذیرش مقطع کارشناسی مؤسسه امام خمینی ویژه طلاب تا 15 دی ماه خبر داد.
ثبت‌نام پذیرش مقطع کارشناسی مؤسسه امام خمینی ویژه طلاب
ثبت‌نام پذیرش مقطع کارشناسی مؤسسه امام خمینی ویژه طلاب
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدحسین جمالی با اشاره به پذیرش مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ویژه طلاب اظهار کرد: پذیرش حضوری در 13 رشته صورت می‌گیرد که شامل رشته‌های معارف اسلامی، اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، حقوق، معارف اسلامی و فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه‌شناسی، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی و علوم قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط پذیرش اتمام سطح یک و اشتغال رسمی در حوزه و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه است و طلاب در بخش حضوری در شهرهای قم و شیراز می‌توانند به تحصیل بپردازند.

مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه در بخش نیمه حضوری در سراسر کشور امکان ارائه خدمات وجود دارد گفت: پذیرش دوره نیمه حضوری در هفت رشته فلسفه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی و روانشناسی از بین خواهران و برادران متقاضی امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه علاقمندان تا 15 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت پذیرش مؤسسه امام خمینی به آدرس www.paziresh.iki.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند افزود: دفترچه آزمون نیز در این سایت بارگذاری شده است و در هر رشته ظرفیت 30 نفر پذیرش وجود دارد.

جمالی با بیان اینکه آزمون کتبی جمعه 12 بهمن ماه برگزار می‌شود گفت: از جمله مزایای دوره حضوری می‌توان به پرداخت شهریه، اعطای دانشنامه یا مدرک وزارت علوم و امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا اشاره کرد. دوره نیمه حضوری نیز به جز پرداخت شهریه از دیگر مزایا برخوردار است.

وی یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پذیرش مؤسسه مراجعه یا با تلفن‌های 32113628 و 32113664 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchkknq.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما